
AI segítségével audio narráció készült a Magyar Reklámetikai Kódexhez
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) mesterséges intelligencia használatával és a Doupla Reklámügynökség közreműködésével elkészítette a reklámetikai kódex audio narrációját.
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) mesterséges intelligencia használatával és a Doupla Reklámügynökség közreműködésével elkészítette a reklámetikai kódex audio narrációját.
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) kodifikációs bizottsága az elmúlt két évben széleskörű szakmai egyeztetés keretében, mintegy 24 szervezet javaslatainak összehangolásával több mint 30 ülés alkalmával aktualizálta a Magyar Reklámetikai Kódexet – írja a szervezet a Media1-hez eljuttatott közleményében.
A Magyarországi Étrend-kiegészítő Gyártók és Forgalmazók Egyesületével kötött megállapodás legfontosabb elemeként a saját etikai kódexszel rendelkező szakmai szervezet a jövőben az étrend-kiegészítő reklámok tartalmával kapcsolatos etikai eljárásokat az ÖRT-re bízza.
A digitális világban már nem csak felhasználóként, de aktív szereplőként is jelen vannak a gyermekek – gyakran a reklámokban is, influencerként és influencer gyermekeként. Mire ügyeljenek a megbízók, hogy jogszerűen, etikusan, a gyermekek emberi méltóságát és digitális lábnyomát is figyelembe véve járjanak el? Erről adott ki ajánlást az Önszabályozó Reklám Testület a Hintalovon Alapítvánnyal együttműködve.