fbpx

elbocsátás

COVID-19 - Koronavírus, kórház, nővér

Lélegeztetőgépen az újságírás: a világ vezető lapjait sem kíméli a koronavírus

Még olyan nagynevű, vezető médiumok is mint a The Financial Times, a The Telegraph és a The Guardian is kénytelenek fájdalmas megszorítóintézkedéseket bevezetni, például csökkenteni a munkatársaik bérét. Sok helyen vannak elbocsátások, és főleg regionális szinten lapbezárások is. Kiderült az is: vannak azért nyertesei is a helyzetnek. Összefoglaló a nemzetközi helyzetről.

koronavírus, maszk, járvány

Koronavírus: Létszámleépítés az Indexnél, bércsökkentés a HVG-nél, visszaeső forgalom a Lapkernél – nem kíméli a magyar médiavállalatokat a járvány

A 24.hu-t és a Nők Lapját is kiadó Central Médiacsoport, a Pesti Est, a Pesti Hírlap, a Nemzeti Sport, a Képes Sport és a FourFourTwo, valamint a VOX Magazin után után újabb hazai médiavállalatokat kényszerít fájdalmas intézkedésekre a világjárvány miatti helyzet. Folytatódik a Media1 a világjárvány médiapiaci hatásairól szóló cikksorozata.

Buda Márton, a Rádió 1 Csoport ügyvezetője

Buda Marci lett a Rádió 1 ügyvezetője, Hauk Zoltán kereskedelmi igazgató és két embere távozott a cégcsoporttól

Az egykoron a közrádió Talpra magyar című műsorát vezető, majd a felcsúti sportakadémia marketingigazgatójaként is dolgozó Buda Marci lett a Rádió 1 Csoport új ügyvezető igazgatója néhány héttel ezelőtt. A múlt héten több fontos pozícióban lévő munkatárs is távozott. Erről is kérdezte az új ügyvezetőt telefonon a Media1 hétfőn, de érdeklődtünk arról is, lesz-e saját műsora.

A 168 Óra eltávolított cikkének tárolt változata

A 168 Óra főszerkesztője a távozókat, ők a főszerkesztőt bírálják

A 168 Óra főszerkesztője által eltávolíttatott – a miskolci kórházban történt meddővé tételről szóló – cikket író Kun J. Viktória volt külsős munkatárs a Media1-nek élesen bírálta a Magyar Nemzetben szerinte az újságírót és a lapot lejárató Rózsa Péter főszerkesztőt. Az ugyancsak távozó Ágoston Zoltán online rovatvezető a Facebookon bírálta Rózsa Pétert, aki előzőleg önkényeskedő újságírót emlegetett a kormánypárti napilapban.