elbocsátás

telex

Volt indexesek Telex néven terveznek oldalt, a domént hamarosan átveszi a Van Másik Kft.

Munk Veronika, az Index volt főszerkesztő-helyettese jelentette be egy olvasói támogatást kérő videóban pénteken, hogy Telex néven készülnek új hírportált indítani egykori munkatársaival. Bár a telex.hu internetes végződés hátteréből akár arra is lehetne következtetni, hogy a távozó indexesek előre megsejthették Dull Szabolcs főszerkesztő július 22-i kirúgását, Kárpáti Márton alapító a Media1-nek azt mondta, nem erről van szó.

A 168 Óra helye balra, 2020.09.03-án, 13:30-kor

Hiánycikk lett a 168 Óra a főszerkesztő elbocsátása után

Miközben váratlanul hiánycikké vált a hetilap, szűkszavúan ugyan, de mégiscsak megszólalt Rózsa Péter, az Orbán-család fiatalkorú tagját is tartalmazó fotó leközlésére hivatkozva elbocsátott főszerkesztő. A MÚOSZ elnöke beszédesebb volt nála: azt mondta, az elbocsátás vélhetően jogszerűen történt, de szerinte más lehet a valós magyarázat. Egy 168 órás munkatárs pedig azt mondta, számított már az elbocsátásra. A lap vezérigazgatója viszont kitart tegnapi álláspontja mellett.

Dull Szabolcs, az Index volt főszerkesztője az RTL Híradóban

Sokan sejtik a kormánypártot az Index.hu szétesése mögött, már a Fidesz hívei szerint sem létezik a baloldali médiafölény

A magyar lakosság háromnegyedének meggyőződése, hogy a Fidesz erőteljesen befolyásolja a hazai média működését – derül ki a Publicus Intézet augusztusi közvélemény-kutatásából, mely kitért az Index körüli helyzetre is. Nagyon sokan nyilatkoztak úgy, hogy a Fidesz állhat a főszerkesztő elbocsátása mögött, bár a Fidesz-szavazók körében jóval kisebb ennek aránya. A kutatás a fizetős tartalom létjogosultságát is vizsgálta, de az is kiderült belőle, hogy a lap eddigi olvasói kitartanak-e az Index mellett.

Dull Szabolcs Fotó: Czémán Anna / Media1

Visszaszúrt Bodolai Lászlónak Dull Szabolcs, az Index elbocsátott főszerkesztője

Dull Szabolcs hétfőn délután reagált Bodolai László néhány nappal ezelőtti Facebook-bejegyzésére, amelyben a cég elnöke üzleti titkok a versenytárshoz történő jogtalan kiszivárogtatása mellett a volt főszerkesztőt azzal vádolta, hogy baloldali vezető politikusokkal folytatott egyeztetéseket az elmúlt hetekben.