
Ez a 10 trend határozza majd meg a következő időszakot a médiában a Dentsu szerint
Tíz olyan iparági trendet azonosított a Dentsu, amelyek teljesen átformálhatják a médiaipart a következő időszakban.

Tíz olyan iparági trendet azonosított a Dentsu, amelyek teljesen átformálhatják a médiaipart a következő időszakban.

A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 740,9 milliárd dollárt, ami 3,8 százalékos bővülést jelent az előző évi 713,6 milliárd dollárral szemben – áll a Dentsu nemzetközi kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által közzétett, a világ közel 60 országára kiterjedő előrejelzésében, melyet a Media1-hez is eljuttatott. A magyarországi reklámköltések idén nagyjából a nemzetközi várakozásoknak megfelelően alakulnak majd.

Az egyesülés után Dentsu Creative néven működnek majd tovább.