fbpx

czeglédy csaba

A közmédia gyártóbázisa Budapesten a Kunigunda útján. Fotó: Ladányi András / Media1

Visszautasította az Alkotmánybíróság a közmédia panaszát

Leitner Attila, a Hirado.hu megbízott főszerkesztője alkotmányjogi panaszában azt is állította, hogy a közmédia hírportálját elmarasztaló bíróságok a sajtószabadságot korlátozták. Az Alkotmánybíróság nem osztotta ezt a nézetet.

Kovács András, az Origo újságírója a HírTV Napi Aktuális című műsorában.

A Kúria is bűnösnek találta Kovács Andrást, az Origo munkatársát

A legfőbb bírói grémium ítélete szerint Origo munkatársa a legalapvetőbb szakmai ellenőrzést sem végezte el, mielőtt közölte rágalmazó írását a lapban. Kovács tavaly magas állami kitüntetést kapott Orbán Viktor javaslatára Áder János köztársasági elnöktől.

dr. Czeglédy Csaba a DigiSport műsorában

Czeglédy Csaba a DK jogerősen elvesztett sajtópere után is azt bizonygatja, hogy a Telex nem korrekt és a bíróságok tévedtek

Czeglédy Csaba politikus, a Gyurcsány Ferenc vezette Demokratikus Koalíció jogásza szerint a Telex nem korrekten adott hírt a párt és az újság közötti, Iványi Gáborral kapcsolatos bírósági per végén a másodfokú, jogerős (a DK pervesztésével végződő) ítéletről, továbbá a DK-s jogász azt bizonygatja, hogy a lap nem a valóságot írta le a köztársasági elnök-jelölési folyamatról februárban, amikor azt, hogy végül Róna Péter, nem pedig Iványi Gábor lett az ellenzék közös köztársaságielnök-jelöltje, kihátrálásnak nevezte. Czeglédy egyúttal bírálja a bíróságot is, mivel szerinte téves ítélet született a cikk ügyében. Még tegnap Dull Szabolcs, a Telex főszerkesztője is reagált az ítéletre.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások