cross-médiás verseny

RTL Let's Dance billboard / RTL Group

Felvásárolja az RTL a Stern magazint is tulajdonló Gruner + Jahr kiadót

Thomas Rabe, az RTL Csoport vezérigazgatója azt mondta, vállalata célja, hogy crossmédiás, tehát televízió- és rádiócsatornákat, streaming-szolgáltatást és nyomtatott sajtóterméket is birtokló céggé váljanak, amely olyan nagy globális médiamárkákkal is képes versenyezni, mint például a Netflix, az Amazon Prime, a Google vagy a Facebook.

csata, állatok

Így halad a magyar médiapiac három világrendjének ütközete

Sok érdekes statisztikával érkezett meg szerdán a Whitereport a magyar médiapiacra vonatkozó legújabb kimutatása, melyből tényszerűen kiderül, hogyan áll a kormányközeli, illetve állami, valamint a piaci alapú és a globális hátterű médiapiaci cégek küzdelme, milyen volt a 2018-as év, és milyen kilátások várnak a szektorra.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások