
Magyarországon is vége a márkahűség korszakának?
A világátlaghoz képest ugyan kétszer olyan hűek a magyar vásárlók a márkákhoz, de így is mindössze 15 százalékuk ragaszkodik egy-egy bevált márkához a Nielsen legújabb mérése szerint.
A világátlaghoz képest ugyan kétszer olyan hűek a magyar vásárlók a márkákhoz, de így is mindössze 15 százalékuk ragaszkodik egy-egy bevált márkához a Nielsen legújabb mérése szerint.
Spéder Zoltán, a HírTV védjegy eddigi tulajdonosa nem a fideszes médiaholdingnak adta a fideszes hírcsatorna márkanevét, hanem Mészáros Lőrincnek, aki így komoly tényező lett a Hír Televízió jövője szempontjából. Felcsútról bármikor pénzt kérhetnek a fideszes médiaalapítvány cégétől a névhasználatért, de Orbán Viktor egykori gázszerelő barátja elvben meg is tilthatja azt.