fbpx

békéscsaba 91.8 mhz

rádió keverőpult

Új fővárosi rádiós pályázatot készít elő a Médiatanács

Elfogadta egy budapesti és egy veszprémi helyi rádiós frekvenciára szóló pályázati felhívás tervezeteit, emellett négy helyi vidéki frekvenciapályázatot zárt le legutóbbi ülésén a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A grémium többek között túl hangos és burkolt reklámok, továbbá egy műsortámogató cég termékének szabálytalan népszerűsítése kapcsán is hozott döntéseket.

Balázsék

Megpályáztatja a Rádió 1 volt budapesti frekvenciáját a Médiatanács és bírságot szabtak ki a Balázsék című műsor miatt

Az NMHH Médiatanácsa e heti ülésén egyebek mellett megbírságolta a Rádió 1-et a Balázsék című műsor kapcsán, valamint felkérte az NMHH-t a néhány napja üresen lévő Budapest 96,4 MHz, a Rádió 1 volt frekvenciájának pályázati előkészítésére, és eldőlt az is, hogy a Kúria ítélete értelmében új eljárást indít a grémium a Budaörs 104,8 MHz (a két éve néma Budaörs Rádió) frekvenciapályázatával kapcsolatban. A testület mintegy 90 millió forintos támogatást ítélt meg huszonnégy vidéki, fővárosi és határon túli rádió huszonhét műsorának elkészítéséhez. Hiánypótlásra kényszerül a Karc FM két vidéki rádiós pályázaton.

Karc FM

Megbírságolta a Karc FM-et a Médiatanács, nem indít eljárást a grémium az RTL Klub Híradója ellen a szivárványcsaládos riport kapcsán

A Médiatanács e heti ülésén ezenkívül figyelmeztette volt munkatársa, Fiala János egyik műsora miatt a Spirit FM-et és az ATV Spiritet, valamint felfüggesztette a Budapest FM 98,0 MHz rádiós pályázatot a Vibe FM által indított bírósági per miatt. Nyilvántartásba vették a Budapest FM 95,3 MHz-re az egyetlen pályázót, a Karc FM-et, valamint indul néhány rádiós frekvenciapályázat, és elfogadtak néhány, a médiapiacot érintő tanulmányt.

rádió, mikrofon

Új rádiós frekvenciapályázatokat hirdet a Médiatanács

A Médiatanács e heti ülésén nyertest hirdetett egy nyíregyházi rádiós pályázaton, és elfogadta két másik vidéki frekvencia pályázati felhívásának tervezetét, valamint egy tanulmányt a televíziós szponzori üzenetekkel kapcsolatban, és egy másikat, amiből kiderül, hogy a magyar lakosság mintegy 70 százaléka használja az internetet.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások