fbpx

becsapás

Legyen gyanús a „mágikus erő” vagy a „páratlan fogyás”! – aggályos online reklámokra figyelmeztet a médiahatóság

A különböző weboldalakon és a közösségi platformokon elárasztanak minket a hirdetések, melyek mintegy 20 százaléka úgynevezett hidden reklám. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szakemberei szerint a hidden reklámok nem törvényszerűen károsak, de a csábító ajánlatokat mindig érdemes fenntartásokkal kezelni. A hatóság szerint fel lehet ismerni, ha egy hirdetés megtévesztő.

Karas Monika, az NMHH elnöke néhány nappal ezelőtt

Félrevezette a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság a sajtót a Klubrádió bírósági keresetével kapcsolatban

A Media1.hu addig járt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz kérdésekkel, amíg kiderült, az NMHH nem mondott igazat, amikor több mint egy héttel ezelőtt azt állította érdeklődésünkre, hogy ő bizony határidőn belül már továbbította a Fővárosi Törvényszék számára a Klubrádió Zrt. a médiahatóság elleni bírósági keresetét. A hatósággal levelezve egy másik érdekesség is kiderült az FM 92,9 MHz kapcsán.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások