Bánhegyi Zsófia

A képen balról jobbra Shane McGonigle, a Marketing Institute Ireland CEO-ja, Dr. Ralf Strauss, az EMC elnöke, Bánhegyi Zsófia, az MMSZ alelnöke, Martin Huisman, az EMC COO-ja és Mark Nolan

Bánhegyi Zsófiát, a Szerencsejáték Zrt. volt kereskedelmi igazgatóját választották az Év Európai Marketingszakemberének

Az európai marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation, amelynek a Magyar Marketing Szövetség is tagja, bejelentette a European Marketer of the Year 2025 verseny győztesét. Az elismerést idén Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke, a Szerencsejáték Zrt. néhány hónapja leváltott kereskedelmi igazgatója vehette át május 22-én a Dublinban rendezett MII Award Ceremony-n.

Rádió házigazda, műsorvezető, keverés.

Továbbra is milliók rádióznak Magyarországon, jön a mérőműszeres közönségmérés – megtartották a második Nagy Rádiós Napot

Iparági szereplők részvételével került sor a MiértRádió? Egyesület második nagy rádiós konferenciájára csütörtökön. A Media1 helyszíni tudósításából kiderül, hogy hamarosan Magyarországon is mérőműszeres közönségmérés válthatja fel a jelenlegi naplós módszert, ami pontosabb rádióhallgatottsági adatokat eredményezhet.

Boros Bánk Levente, a Médiapiac új tulajdonosa, vezetője, a Médianéző ügyvezetője korábban

Elvesztette az olvasóit, majd veszteségessé vált Boros Bánk Levente kezében a Médiapiac, de a kormányközeli politológus állítja, nem adja el

A kormánypárti politológus „mérvadó lap” helyett 3,4 milliós mínuszt hozott össze a tavalyi üzleti évben a Médiapiac című lap kiadója számára, ráadásul ennél is elgondolkodtatóbb lehet a lap jövője szempontjából, hogy a független piaci auditor, a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) E.gemius mérése szerint a Fidesz-közeli szaklap internetes oldalának olvasottsága az utóbbi időszakban rendkívül alacsonyra, napi 100 körülre öszezuhant és havi szinten már nem éri el a 3000-et. A Media1 felhívta Boros Bánk Levente tulajdonost, aki azt mondja, nem akar veszteséges céget tulajdonolni, de nem áll szándékában eladni. Néhány információt a médiavállalkozó-politológus tőlünk tudott meg a lapjáról. Az állami Szerencsejáték Zrt. eközben nem árulja el, mennyit költött a minimális látogatottságúra zuhant oldalon.

Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója

PRO PR GLOBE-díjat kapott Bánhegyi Zsófia

A PRO PR GLOBE Awards szabályainak megfelelően, a jelölési folyamat lezárultát követően 12 ország összesen 25 pr-szakembere nyerte el a 2022-es PRO PR GLOBE Awards címet. A pr-szakma megítéléséért dolgozó szakembereknek szóló díját 2022-ben Bánhegyi Zsófiának, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatójának is odaítélte a bizottság.

Nők a PR szakmában

Csekély a női vezetők aránya a PR-szakmában

Bár a PR-területen dolgozók kétharmada nő, vezetői posztra jóval kisebb arányban lépnek előre – erre hívja fel a figyelmet a nőnap alkalmából a Magyar Public Relations Szövetség egy 2020-as kutatás adatai alapján.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások