fbpx

Apatigris

Erdős Ákos, a Paprika Studios vezérigazgatója videóchaten interjút ad a Media1-nek

Budapesti központtal működik Közép-Kelet-Európa egyik legjelentősebb műsorgyártója – interjú Erdős Ákossal, a Paprika Studios vezérigazgatójával

A Paprika Studios Csoport Magyarországon többek között az RTL-nek, a TV2-nek és a Sony-csatornáknak, külföldön pedig számos tévétársaságnak gyárt tartalmat. Olyan produkciók fűződnek a nevükhöz mint A Tanár, az Apatigris, a Survivor, az X-Faktor, a ValóVilág, vagy épp a Dancing with the Stars, a Házasodna a gazda, a Bátrak Földje, a Voice, és még sok egyéb. A műsorgyártás hátteréről adott exkluzív, a COVID-helyzetre tekintettel internetes videóinterjút Erdős Ákos, a nemzetközi Paprika Studios Csoport vezérigazgatója.

Az Apatigris új, 2. évadának utcai plakátja Budapesten

Érkezik az RTL Klubra az Apatigris és a Cápák között új évada

A Scherer Péter főszereplésével játszódó hazai fejlesztési vígjáték-sorozat, a tavaly debütált Apatigris új, második évada mellett az „üzleti X-Faktor”, a Cápák között című befektetési show legújabb, immáron harmadik évados epizódjai is hamarosan képernyőre kerülnek.

Az RTL Magyarország székházának egyik felirata

Leleplezték az RTL Klub őszi műsorkínálatát és hogy ki lesz a VV10 férfi műsorvezetője az RTLII-n

A hamarosan kezdődő őszi tévés csúcsszezont számos saját gyártású produkcióval indítja az RTL Magyarország, érkezik például A mi kis falunk és a Drága örökösök, valamint az Álarcos énekes új évada, de más produkciókat is bejelentett a tévés médiavállalat. További újdonság, hogy a neten előbb megtekinthető lesz a késő esti RTL Híradó, mint az RTL Klub képernyőjén.

Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója

Podcast: Vendégünk volt Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója és Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke

Grósz Judittal beszélgetve az is szóba került, hogy 2 hónap alatt megduplázódott az RTL Most+ felhasználók száma, de a digitális- és üzletfejlesztési igazgató elárulta azt is, hogy igaz ugyan, hogy indul a TV2Play, de ők mást tekintenek konkurensnek a digitális térben. Több más bejelentés is elhangzott a műsorban, melynek második felében Sztaniszláv Andrással a koronavírus a pr-szakmára gyakorolt hatásairól beszélgettünk. A műsor teljes egészében, sőt bővített változatban hallgatható vissza a Media1-ről és a Vipcastről.