fbpx

akvizíció

mediapiac.com

Felvásárolta a Médiapiac című újságot a Nemzeti Együttműködés Rendszere

A lap hirdetési felületeit már eddig is kormányközelből, egy kesmás cég értékesítette, de most már tulajdonosi szinten is megjelent Boros Bánk Levente jobboldali politológus, a kormánypárti Nézőpont Intézethez tartozó, az MTVA-nak is dolgozó Médianéző Központ igazgatója, hogy „független és mérvadó” lapot csináljon a kedden kevesebb mint 1500 látogatóval rendelkező mediapiac.com portálból és a kapcsolódó nyomtatott lapból.

A TV2 Média Csoport Róna utcai székháza Budapesten

Csütörtöktől a TV2 Média Csoporté a szlovén Planet TV

Lezárult a tranzakció, amelynek révén október elsején a harmadik legnagyobb szlovén tévétársaság, a Planet TV tulajdonosává válik a TV2 Média Csoport. Bejelentették a felvásárolt szlovéniai médiavállalat új vezetőit.

Az RTL Híradó Szellő István és Erős Antónia műsorvezetésével

Folytatódik az RTL Magyarország és a Gazdasági Versenyhivatal csatája a 24.hu-t működtető Central Digitális Média Kft. kapcsán

A Media1 információi szerint a GVH nemrég végzéssel tette nyilvánvalóvá, hogy ismételten sem vizsgálja érdemben az RTL Magyarország és a 24.hu-t is tulajdonló Centrál Digitális Média összefonódására vonatkozóan évekkel ezelőtt benyújtott kérelmet – annak ellenére, hogy a vizsgálat lefolytatására kötelezte nemrég a Kúria a versenyhatóságot. Az ügy megint bíróságra kerül.

Az RTL Magyarország és a 24.hu-t tulajdonló Central Médiacsoport logója

Gombhoz varrták a kabátot a médiahatóságnál, kínos dokumentum szivárgott ki az RTL Magyarország és a 24.hu tulajdonosa közötti meghiúsított ügylet kapcsán

A Media1 által megszerzett többoldalas döntéselőkészítő dokumentum szerint a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság szakértői eredetileg engedélyezni javasolták, hogy az RTL Magyarország felvásárolja az egyebek mellett a 24.hu-t is működtető Central Digitális Média 30 százalékát, és részletesen le is vezették, miért nem lenne akadálya az ügyletnek a médiapiac sokszínűsége szempontjából. Aztán jött egy rejtélyes fordulat és a szakemberek javaslatát valamiért felülírták… Megkérdeztük az NMHH-t is, hogyan fordulhatott elő mindez.

PC Guru

Tulajdonost vált a PC Guru

A Media1 értesülése szerint a 28 éves múltú PC Guru jogai a 2016-ban létrejött Esport1 tulajdonosához kerülnek.

Száraz Isván, az Origo és a We Love Budapest volt tulajdonosa

Matolcsy György fiának barátjától, Száraz Istvántól Vitézy Dávid közelébe, egy SZÉP-kártya pénzekkel felpumpált alapítványhoz került a We Love Budapest és a We Love Balaton

A kormány által SZÉP-kártya pénzekkel kitömött Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány lett az új tulajdonosa a We Love Budapest és a We Love Balaton nevű oldalakat üzemeltető médiavállalatnak. A céget megszerző alapítvány egyik kurátora a Media1 értesülése szerint az a Könnyid László, aki korábban Orbán Ráhellel, a miniszterelnök lányával együtt munkálkodott a magyar országmárkán, de kurátor Vitézy Dávid közlekedési szakértő, a BKK volt vezérigazgatója is, akinek féltestvére anyai ágon Orbán Viktor kormányfő unokatestvére.