Kantar

Átcsoportosítja magyarországi tevékenységeit a Kantar

Stratégiai átalakítást hajtanak végre.

A Kantar mai, hétfői, a Media1-hez eljuttatott közleményéből kiderül, a Kantar Hungary Kft.-n belül lévő Insights (korábbi Millward Brown) és Média (korábbi Kantar Media) tevékenységét szétválasztja egymástól, és az Insights átkerül a Kantar Hoffmann Kft.-hez, a Média pedig marad a Kantar Hungary Kft. egyedüli divíziója.

Ennek értelmében, 2022-től a Kantar Hoffmann (a korábbi TNS Hoffmann) és a Kantar Hungary Insights Divíziója a továbbiakban együtt szolgálja ki ügyfeleit; a két vállalat a Kantar Hoffmann neve alatt dolgozik tovább, melynek működését változatlanul Falus Tamás irányítja ügyvezetőként.

A Kantar Hungary Kft., Karády Mariann irányítása alatt, a továbbiakban is az offline és online médiában megjelenő hirdetésekkel, médiaköltéssel kapcsolatos szolgáltatásokat nyújtja ügyfelei számára.

További híreket talál a Media1-en!

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások