Kaszonyi Alexandra lett a Coca-Cola Szolgáltató Kft. új media operations managere a magyar, cseh és szlovák piacon október 15-től – derül ki a vállalat szerdai közleményéből.
Kaszonyi a Mindshare-től érkezett, ahol korábban a terület igazgatójaként öt éven keresztül felelt az Unileverhez tartozó márkák integrált marketing kommunikációjáért. Több mint húszéves tapasztalattal rendelkezik a média területén, számos ügynökségnél dolgozott vezető pozícióban, ahol a különböző márkák online és offline kommunikációjáért, valamint a stratégiai megvalósításért volt felelős, a Coca-Colánál pedig elsősorban operatív szinten biztosítja majd a kampányok kivitelezését, a médiával és ügynökségekkel való együttműködés gördülékenységét.
Az új vezető a The Coca-Cola Company-nél a posztot eddig betöltő Eipl Vilmost váltja. A cég korábbi media operations managere idén júniustól a vállalatcsoporton belül teljes Kelet-Európért felel Media&Connections Manager pozícióban, feladata a regionális médiastratégiák megalkotása, a médiabefektetések hatékonyságának növelése és a digitális média-infrastruktúra erősítése lesz.

További híreket talál a Media1-en!