A Realize a Taboola új, erős performance marketing platformja, amelyet Magyarországra a Taboola exkluzív partnere, a Project Agora hozott be. Az ok, amiért ennyire gyorsan terjed, egyszerű: a Realize tényleg eredményeket hoz.
A platform célja, hogy a search és social csatornákon túl, a nyílt weben is hatékony teljesítményt nyújtson. A Realize a Taboola exkluzív hirdetési hálózatát, AI technológiáját és first-party adatait használja, hogy a márkák könnyen és hatékonyan érjenek el jó eredményeket. Hat hónap alatt több, mint 650 hirdető különböző iparágakból próbálta ki vagy vezette be a Realize-t, kampányaikat pedig a legmegbízhatóbb híroldalakon és appokban futtatták.
„Azért szeretjük használni a Realize platformját nagyobb volumenben, mert időt és energiát, ezáltal értelemszerűen költséget tudunk spórolni vele. Nagyon felhasználóbarát a felülete, és köszönhetően a UX-nek pár kattintással tudunk benne kampányokat indítani. Szeretjük az olyan eszközöket, ahol setupban ilyen szinten meg van könnyítve a munkánk, és figyelhetünk arra, amiben a legjobb a csapat: az optimalizálás. Ezáltal költséghatékonyan generálunk minőségi forgalmat és konverziókat a Realize-al”
– nyilatkozta Lajkó Dániel, az ADDIG digitális igazgatója.
A platform folyamatosan fejlődik, újabb és újabb Generative AI funkciókkal bővítve a hirdetők eszköztárát. A legújabb innováció a Motion Ads, amely statikus képekből automatikusan videó-szerű formátumokat hoz létre. A hirdetők akár 20 százalékos konverziónövekedést is tapasztaltak a Motion Ads használatával a statikus kreatívokhoz képest.
Ahogy egyre többen érdeklődnek a platform iránt, egy dolog egyértelmű: a Realize a bevezetés utáni hat hónapban bizonyította, hogy a benne rejlő lehetőségeket valódi eredményekké tudja formálni.
(x)