Vági Róbert, a Central Médiacsoport vezérigazgató-helyettese kiemelte:
„A kereskedelmi igazgatói pozíció az egyik legfontosabb stratégiai szerep a Centralban, hiszen közvetlenül hat arra, miként tudjuk partnereink üzleti céljait a leghatékonyabban támogatni. A Central az elmúlt években stabilan növelte hirdetési árbevételét, és meghatározó szereplővé vált mind a tradicionális, mind a programmatic értékesítésben. Daniellával hosszú ideje dolgozunk együtt, így jól ismerem azt a stratégiai szemléletet és elkötelezettséget, amellyel a hirdetői elégedettséget és az üzleti eredményességet egyszerre képes erősíteni. Tartalmi oldalról indult pályája, így pontosan érti, hogyan kapcsolható össze a minőségi tartalom, a márkaépítés és az üzleti teljesítmény – ez a szemléletmód a Central egyik legnagyobb versenyelőnye a magyar médiapiacon.”

Pácsonyi Daniella kinevezésével a Central Médiacsoport tovább kívánja erősíteni integrált, tartalomvezérelt értékesítési stratégiáját.
„A rohamosan átalakuló média- és reklámpiac tudatosabb, hatékonyabb értékesítési stratégiát igényel, amelyben a márkaépítés és az ügyfélelégedettség kiemelt szerepet kap. Korábbi pozícióimban megtanultam a márkaértékek és a minőségi, egyedi tartalom jelentőségét – ezek azok az alapok, amelyek hosszú távon megkerülhetetlenné teszik a Central Médiacsoportot mind a felhasználók, mind az ügyfelek számára. Meggyőződésem, hogy független médiavállalatként csak akkor maradhatunk sikeresek, ha az olvasói élmény mellett az ügyfélkiszolgálás színvonalára is kiemelt figyelmet fordítunk” – nyilatkozta Pácsonyi Daniella (borítóképünkön).
A Central Content üzletág továbbra is Pácsonyi Daniella vezetésével működik, ezáltal biztosítva, hogy a tartalom- és kereskedelmi megoldások egységes stratégia mentén, integrált módon szolgálják ki a hirdetői igényeke.
A szervezeti változások részeként 2026. január 1-jétől a Krémmánia és a Refresher márkák Kovács Ádám vezetése alá kerülnek, aki a Nosalty és az Akciós-Újság irányítása mellett veszi át e két termék menedzsmentjét is.

Roczkó Zsuzsa vállalati kommunikációs vezető ezentúl, közvetlenül Vági Róbert vezérigazgató- helyettes irányítása alatt látja el feladatait. A szervezeti átalakítással a kreatív és kommunikációs igazgatóság megszűnik.

„Újabb szomorú mérföldkő” – megszólalt a Central Médiacsoport a Ringier Hungary eladása kapcsán
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.Nyugdíjba vonul ifj. Vitray Tamás – új főszerkesztő a National Geographic élén