RTL+ Premium újdonságok

Ismét drágul az RTL+ Premium – de reklámos verzióval is nézhető lesz

Kevesebb mint egy éven belül másodjára emeli meg RTL+ Premium nevű streamingplatformja árát az RTL Magyarország. Aki nem akar vagy nem tud még többet fizetni a streamingplatform használatáért, választhat egy új, reklámos verziót, amelynek indulási időpontját most bejelentették.
Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

Az RTL Magyarország a Siófokon zajló Digital Media Hungary konferencián nem sokkal ezelőtt bejelentette, hogy június elsejétől elindítja az RTL+ Premium reklámokkal elnevezésű előfizetési csomagját. Ennek lényege, hogy ha a streamingplatform felhasználója hajlandó elfogadni reklámokat a streamingtartalmak megtekintésekor, akkor ezt a reklámmentes verzióhoz képest pár száz forinttal olcsóbban, havi bruttó 2.990 Ft-ért teheti majd meg, vagy választható lesz az éves előfizetés is bruttó 26.910 Ft-ért.

Aki viszont nem hajlandó reklámokat nézni, számítson rá, hogy többe kerül majd a streamingplatform használata, ugyanis a reklámok nélküli RTL+ Premium csomag árát a tavaly őszi nagy, 50%-os áremelés után megint megemeli a vállalat. Az új, reklámmentes ár június 2-tól havi 3.490 Ft lesz, vagy aki éves díjat választ, bruttó 31.410 Ft-ot lesz kénytelen kifizetni. Akik június 1-jéig előfizetnek 12 hónapra, sokat spórolhatnak, hiszen így a mostani áremelés előtt még bebiztosíthatják maguknak az eddigi árakat.

Tartalmi újdonságokkal érné el az RTL, hogy megmaradjanak az előfizetők a BL-szezon vége után is

Persze kérdés, megéri-e, hiszen a nyáron nem lesz UEFA BL meccs. A médiavállalatnak azonban van erre válasza: a nyáron érkezik néhány saját gyártású újdonság a platformra: jön a Bróker Marcsi, amely a hírhedt magyar csaló történetéről szól. A sorozat főszerepében Bacskó Tündét láthatják az előfizetők, akinek a férjét Thuróczy Szabolcs alakítja, de feltűnik mellettük Anger Zsolt és Rezes Judit is.

A nyári szezonban érkezik továbbá az Exek csatája című új reality, amelyben ismert ex-párok versenyeznek együtt. A futballszezon szünetében ezenkívül  Pusztakezes Viadal  látványos meccsei is szórakozást nyújthat. A dokumentumfilmek kedvelői számára pedig elérhető lesz a Salt, amely az On the Spot csapatának koprodukciójában készült, emellett a közönségsikert aratott Futni mentem című film is helyet kap a kínálatban.

Koviról forgat sorozatot az RTL

Távozik posztjáról az RTL műsorgyártó cégének társ-ügyvezető igazgatója

Volt híradós tanít Michelin-csillagos főzési trükköket – új műsor indul az RTL-en

Tovább gyengülhet az RTL befolyása Európában

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Legyen jól tájékozott, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások