Közleményben tudatta lapunkkal a Central Médiacsoport ma, szerdán, hogy 2025 februárjában csatlakozik Fehér Ágnes a médiavállalat Women & Lifestyle portfolió csapatához, ahol egy újonnan létrejött pozícióban, Digital Women & Lifestyle Portfolio Content Lead (vezető főszerkesztő) kezdi meg munkáját.
Ez az új szerepkör a női és életmód portfólió új stratégiai irányvonalának részeként jött létre, amelynek célja, hogy a női digitális termékek – köztük az NLC, a Házipatika és Gyerekszoba.hu – még közelebb kerüljenek az olvasókhoz és hatékony hirdetési megoldásokkal szolgálják ki az ügyfelek igényeit.
Az új stratégiai irányvonal nagy hangsúlyt fektet az adatalapú, magas színvonalú és innovatív tartalmak előállítására, amely nemcsak erősíti a portfólió piaci pozícióját, hanem új színt is hoz a női magazinok piacára – olvasható a médiavállalat a Media1-nek megküldött közleményében.
Fehér Ágnes (borítóképünkön balra) fő feladatai közé tartozik a portfólió hatékony tartalomstratégiájának kialakítása, az érintett digitális termékek fejlesztésének meghatározása és megvalósítása, valamint hosszú távú növekedési céljaik támogatása. Fehér Ágnes szoros együttműködésben dolgozik majd a főszerkesztőkkel, hogy biztosítsa a tartalmak relevanciáját és a márkák versenyképességét. Feladatai közé tartozik továbbá a releváns technológiai fejlesztések – például mesterséges intelligenciát alkalmazó eszközök – bevezetése, amelyek célja a szerkesztőségi folyamatok hatékonyságának növelése.
„A Central Médiacsoport egyértelműen erősíti pozícióját a magyar digitális piacon. A top kiadók közül mi vagyunk az egyetlen, amelyik az elmúlt időszakban növelni* tudta a forgalmát. Az, hogy Ági csatlakozik hozzánk, alátámasztja erős elkötelezettségünket, hogy folytassuk küldetésünket és a magyar digitális piac első számú szereplőjévé váljunk. Örülök, hogy Ági velünk tart ezen az úton” – nyilatkozta Petr Bednar digitális és üzletfejlesztési igazgató.
Nemrég távozott a Femina éléről
Fehér Ágnes több mint 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik. Nemrég távozott az Indamediához tartozó Femina.hu főszerkesztői posztjáról, a Retikül.hu alapító-főszerkesztője és a Sóbors.hu újratervezője. Munkája során kiemelt figyelmet fordított a tartalomstratégiai fejlesztésekre, a látogatói adatok elemzésére, a SEO-optimalizálásra, valamint a digitális termékek innovációjára.
„Fehér Ági csatlakozása új lendületet ad a Women & Lifestyle Portfóliónak. Hiszünk abban, hogy szakértelme és elkötelezettsége révén tovább erősítheti az nlc., a Házi Patika és a Gyerekszoba pozícióját a piacon, miközben még közelebb hozza ezeket a termékeket olvasóinkhoz” – nyilatkozta Lipták Tímea női digitális és magazin üzletág-igazgató.
Fehér Ágnes érkezésével egy új korszak veszi kezdetét a Women & Lifestyle Portfólió életében, amely az innovatív tartalmak és az olvasóközpontúság jegyében épül tovább – írják a közleményben.
Új személy a Vezetői Testületben
További változás, hogy január közepétől Pácsonyi Daniella, a Central Médiacsoport kreatív és kommunikációs igazgatója, a New Business divízió vezetője (borítóképünkön jobbra) is helyet kap a médiavállalat Vezetői Testületében.
A Central Médiacsoport tavaly júniusban kezdte meg a közös munkát a Financial Times Strategies-zel, amelynek célja a médiavállalat működésének korszerűsítése. A mostani változások ezen közös munka következő lépései.
A Central Médiacsoporthoz tartozik a 24.hu, a Startlap, az NLC, a Házipatika.com, a Vezess.hu, a Story és a Best magazin, a Nők Lapja és több más nyomtatott és online termék.
*Forrás: DKT/gemiusAudience: Top 4 Media Owners, 2023 december/2024 december (Views, Visits)
A 24.hu és a Kossuth Rádió munkatársa kapta a Média a Családért díjat
Távozott a Színes RTV, a Kétheti RTV Magazin és a Heti TV Magazin közös főszerkesztője
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.