Tailwind x IAS_Quality Attention measurement product

A Tailwind bejelentette az IAS Quality Attention termékének teljes körű elérhetőségét Magyarországon

A helyi marketingszakemberek mostantól hozzáférhetnek az IAS első olyan figyelemmérési termékéhez, amely a médiaminőséget fejlett szemkövetéssel és gépi tanulással kombinálja a médiaeredmények javítása érdekében. (x)

A Tailwind EMEA, a vezető marketing technológiai tanácsadó és integrátor az Integral Ad Science-szel (IAS), a vezető globális médiamérési és -optimalizálási vállalattal kötött kizárólagos regionális értékesítési együttműködés keretében bejelentette az IAS Quality Attention mérési termékének teljes körű elérhetőségét Magyarországon. Ez a termékbevezetés fontos előrelépést jelent a helyi marketingszakemberek számára, mivel kifinomult eszközkészletet kínál, amely a digitális hirdetések hatékonyságának egyik legkritikusabb aspektusára összpontosít: Attention.

Az IAS Quality Attention terméke fejlett gépi tanulási technológiát, a Lumen Research szemkövetési technológiájából származó hasznosítható adatokat, valamint az IAS alaptechnológiájának részeként kapott különféle jeleket használ, beleértve a láthatóságot, a hirdetési helyzetet és a felhasználói interakciót, és ezeket egyetlen figyelempontszámba súlyozza. Az IAS figyelemmodelljét úgy tervezték, hogy előre jelezze, hogy egy megjelenés nagyobb valószínűséggel vezet-e üzleti eredményhez, beleértve a tudatosságot, a megfontolást és a konverziót. Az IAS legújabb kutatása kimutatta, a Quality Attention akár 130%-kal magasabb konverziós rátát biztosít a hirdetők számára, ha a nagy figyelmet igénylő megjelenéseket összehasonlítják az alacsony figyelmet igénylő megjelenésekkel. A nagyobb figyelem 91%-kal magasabb márkamegfontolást és 166%-kal magasabb vásárlási szándékot eredményez.

Elena Bouka, a Tailwind vezető értékesítési menedzsere kijelentette: „A Tailwind az Integral Ad Science-szel kötött regionális partnerségére épít, hogy biztosítsa a helyi marketingszakemberek számára a szükséges technológiai infrastruktúrát és szakértői támogatást a médiapazarlás csökkentéséhez az összes főbb digitális médiában. A Quality Attention segítségével egységes képet kapnak a kampányok figyelemfelkeltő teljesítményéről, hogy csökkentsék a médiapazarlást, növeljék az elérést, az ismertséget és a megfontolást, valamint fokozzák az értékesítést.”

„A Quality Attention ajánlatunkat kifejezetten arra terveztük, hogy a márkák és ügynökségek zökkenőmentesen navigálhassanak a médiatérben, hogy megértsék, hogyan befolyásolja egy hirdetés láthatósága, környezete és interakciója a kampány teljesítményét” – mondja Szabó Csaba, az IAS EMEA ügyvezető igazgatója. „A Tailwinddel való partnerségünk révén átlátható mérőszámokat tudunk biztosítani a régió hirdetői számára, amelyek segítségével növelhetik a befektetés megtérülését, ösztönözhetik a márkamegfontolást és növelhetik a konverziókat.”

A Tailwindről:

A TDG-hez tartozó Tailwind marketing technológiai tanácsadó, integrátor és kiszervezett üzemeltetési partner márkák, kiskereskedők és ügynökségek számára. Olyan élvonalbeli technológiát, stratégiai tanácsadást és szakmai szolgáltatásokat nyújt, amelyek felgyorsítják a marketinginnovációt, a végrehajtást és a skálázhatóságot, képessé téve a szervezeteket arra, hogy gyorsan előremozdítsák üzleti tevékenységüket. A Tailwind kiemelt regionális partnerként működik az olyan nagy marketingtechnológiai vállalatok számára, mint az Integral Ad Science, Flashtalking by Mediaocean, Unlimitail/CitrusAd, GWI és a Microsoft Advertising (Xandr). Jelen van továbbá Európában, valamint a közel-keleti és afrikai régióban.

Tudjon meg többet: https://tailwindemea.net/ 

További információk:  [email protected]

Az Integral Ad Science-ről:

Az Integral Ad Science (IAS) vezető globális médiamérési és -optimalizálási platform, amely a világ legnagyobb hirdetői, kiadói és médiaplatformjai számára az iparág legjobban hasznosítható adatait szolgáltatja a kiváló eredmények érdekében. Az IAS szoftvere átfogó és bővített adatokat szolgáltat, amelyek biztosítják, hogy a hirdetéseket valódi emberek lássák biztonságos és megfelelő környezetben, miközben a hirdetők számára javítja a reklámköltések megtérülését, a kiadók számára pedig a hozamot. Küldetésünk, hogy a digitális média minőségében a bizalom és az átláthatóság globális mércéje legyünk. További információkért látogasson el az integralads.com oldalra.

A Quality Attention termékkel kapcsolatos további információkért látogasson el a https://integralads.com/solutions/attention/ oldalra.

(X)

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások