Suba János mintegy három évtizeden át volt a hazai telekommunikációs ipar meghatározó vállalatainál különféle, kommunikációhoz köthető jelentős pozíciókban. Legutóbbi pozíciójában, 2009 szeptemberétől a Vodafone Magyarország vállalati kommunikációért felelős igazgatója volt, mielőtt távozott a magyar állam és a kormányközeli 4iG által megvásárolt távközlési cégtől.
A Media1 megtudta Suba Jánostól, hogy a techmulti alkalmazotti világból kilépve máris saját céget alapított Content Value PR Management néven, a Mindshare nemzetközi médiaügynökséggel együttműködve. A múltban szerzett tapasztalatai alapján saját maga által kifejlesztett, előre tervezhető és utólag mérhető kommunikációs rendszerét valósítja meg, figyelembe véve a médiaipari változásokat.
Az új cégnél egyedi, személyre szabott minőségi online és közösségi média pr megjelenéseket és „kézműves” azaz igényes, minden betűt és másodpercet ellenőrző, garantált láthatóságú pr-kampányokat alkotnak és szerveznek.
Portálunk érdeklődésére így nyilatkozott:
„1985-ben írtam az első szlogenemet, ezután 10 évig dolgoztam a kreatív reklámszakmában. A kilencvenes évek közepén váltottam és Magyarország legközépszerűbb kreatívigazgatójából a legkreatívabb pr-igazgató lettem. Talán mondhatom álszerénység nélkül, hogy máig őrzöm ezt a címet. Ha megkérdezné valaki, hogy mi az elmúlt 40 év legnagyobb szakmai tapasztalata, akkor azt mondanám, az hogy, nem igaz a közhely miszerint a reklámköltések fele kidobott pénz, csak éppen nem tudni melyik fele. Én azt gondolom, hogy világszinten a propagandától, a pr-en át a marketingkommunikációig, az erre költött csilliárdoknak nemhogy a fele, hanem a 90 (!) százaléka teljesen felesleges. Józan ésszel, értelmes, hírértékű, érdekes, minőségi és célvezérelt (purpose!) a fenntarthatósági szempontokat is figyelembe vevő kommunikációval ez a 90 százalék megspórolható lenne. És akkor ebből az irdatlan összegből például felhozhatnánk egész Afrikát Dubaj szintjére! Nem beszélve arról, hogy milyen szép lenne Magyarország a millió csúnya és ízléstelen óriásplakát nélkül.”
Mint arról a Media1 is beszámolt, a Vodafone Magyarország még az idei évben megváltoztatja eddigi nevét és felveszi a ONE nevet. A névváltásra azért került sor, mert a Vodafone Magyarországot 2023 elején megvásárló új tulajdonosok, a magyar állam és a kormányközeli befektető, 4iG a nemzetközi márkanév használatára vonatkozóan nem rendelkezik engedéllyel a további évekre, a Vodafone nevet csak átmeneti ideig használhatták tovább a Vodafone Csoport hazánkból történő kivonulása után.
Megvan, melyik évben vált nevet a Vodafone Magyarország, de a pontos időpont még kérdéses
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.