A Marquard közleményében azt írja, Tarapcsák Dalma személyében a Content Studio élére kinevezett új operatív vezető jól ismeri a tartalomgyártás minden oldalát, hiszen évekig dolgozott újságíróként, kommunikációs vezetőként és felelt márkamagazinokért. A szakember 2013-ban csatlakozott először a Marquard csapatához, volt a JOY magazin szerkesztője, valamint főszerkesztő-helyettese is, a dm active beauty kiadványon pedig kereken tíz éve dolgozik megszakítás nélkül. Tarapcsák Dalma a Content Studio operatív irányítása mellett megtartja főszerkesztői pozícióját is.
„Álmodni jó, megvalósítani még jobb. Legyen szó egy nagyratörő tervről, egy elképzelés kidolgozásáról, egy akadály megugrásáról – minden kihívás könnyebbé válik, ha biztos, támogató, szakértő társat tudhatunk magunk mögött. Az ügyfelek számára mi vagyunk ez a kreatív, lehetetlent nem ismerő partner, aki komplex segítséget nyújt és minden platformon otthon van” – mondta el Tarapcsák Dalma.
A Content Studio feladata, hogy segítse a médiacég partnereit a tartalomstratégiájuk kialakításában, valamint az ötletek úgynevezett multiplatform megvalósításában. A tartalomgyártói üzletág a Marquard két évtizedes kiadói tapasztalatával, content produceri szakértelmével, gyártási kapacitásával és kutató-adatgyűjtő szolgáltatásával támogatja a márkákat, hogy a számukra fontos történetek hatékonyan eljussanak a fogyasztókhoz – írják közleményükben.
A Content Studio jelenleg is számos iparágban dolgozik ügyfeleivel a brand kiadványok, tartalmak készítésében és teljes körű kreatív koncepciók megvalósításában. Egy most elkészült új weboldaluk betekintést nyújt a jelenlegi és korábbi együttműködések módszertanába, valamint a szolgáltatások sorába is.
A Telekomtól érkezik a Yettel új márka- és marketingkommunikációs igazgatója
Balázsék bejelentették Vadon János utódját a Rádió 1 reggeli műsorában
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.Új kézbe került a magyar médiapiacon is érintett Marquard Media Group