Ez a hazai e-kereskedelmi piacot felrázó, az ingatlan.com Zrt. cégcsoport által levezényelt tulajdonosváltást követő első nagyobb lépés a márkák közötti szinergiák hatékonyabb kihasználása felé – olvasható az Adevinta csütörtöki, a Media1-nek megküldött közleményében.
„A felvásárlás óta fáradhatatlanul dolgozunk az átálláson, ami egy rendkívül összetett folyamat mind technológia, mind munkaerő szintjén. Az értékesítési portfólióink fúziójával elkötelezett, immár Magyarország lakosságának jelentős részét lefedő felhasználói bázist tudunk markáns profilú oldalainkkal elérni. Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. display-es szakembereinél pedig megvan az a tudás és platformismeret, amivel egy ekkora volumenű váltás zökkenőmentesen, harmadik fél bevonása nélkül lebonyolítható. Célunk, hogy így is erősítsük a magyar tulajdonosi háttérrel és lokális menedzsmenttel bíró vertikális platformjaink versenyképességét” – mondta Keleti József, az ingatlan.com cégcsoport vezetője azzal kapcsolatban, hogy ezentúl az Adevinta Classified Media Hungary értékesíti az Ingatlan.com display hirdetési felületeit.
„Sok év tapasztalatára és egy rendkívül erős csapatra tudunk alapozni, hiszen eddig is jó visszajelzéseket kaptunk a szolgáltatásaink minőségével, tartalmával és elérésével kapcsolatban. Mivel az ugrásszerű növekedés lehetőségét elsődlegesen mindig a portfólióbővítésben látjuk, az új évtől kezdve minden eddiginél komplexebb csomagokkal tudjuk majd partnereink változatos igényeit teljeskörűen kiszolgálni” – emelte ki Magyarfalvi Éva, az Adevinta CMH Kft. kereskedelmi igazgatója.
Idén szeptemberben vált hivatalossá, hogy a Jófogást és a Használtautó.hu, valamint az Autónavigátár.hu oldalakat működtető Adevinta CMH-t megveszik az ingatlan.com Zrt. és az Extreme Digital korábbi alapítói a norvég anyacégtől.
További hírek érhetők el a Media1.hu oldalon. Megtalálhat minket Facebookon, és feliratkozhat napi hírlevelünkre is!