Új szakember, Lovas Tamás tölti be az eMAG Magyarország marketingigazgatói pozícióját – jelentette be az online kereskedelmi vállalat. A közel másfél évtizedes tapasztalattal bíró szakember a Decathlon sportáruházlánctól igazolt át, ahol több mint öt éven át dolgozott marketingkommunikációs vezetőként.
Az eMAG közleménye szerint Lovas Tamás az elmúlt tizenöt év során jelentős tapasztalatot szerzett mind médiaügynökségi, mind ügyféloldali munkában Magyarország mellett az Egyesült Arab Emirátusokban is. A 39 éves marketingszakember a Soproni Egyetemen szerzett közgazdasági diplomáját követően pszichológiát is tanult a University of Nottinghamen.
Feladata az eMAG-nál a vállalat márka-, marketing- és pr-stratégiájának összehangolása, és a kommunikációs csapatának operatív vezetése. Ebben az Eurolex Consulting pr-ügynökség kommunikációs szakértőivel kiegészült házon belüli gárda lesz a segítségére. Kinevezése kapcsán Lovas Tamás így fogalmazott:
„Rendkívül izgalmas kihívás az eMAG sokat tapasztalt csapatához csatlakozni olyan turbulens évek után, amikor nem csak a pandémia okozott robbanásszerű növekedést, de a cégek egyesülésén is túl van a szervezet. Ezek után már nem csak a mindenáron való piacbővülés, hanem a hatékonyság és nyereséges működés került a fókuszba, aminek okán kicsit a szemléletmódon is változtatni kell. A legfrissebb eTOPLISTA szerint az online kiskereskedelmi szektorban itthon továbbra is piacvezető az eMAG, az én feladatom pedig az lesz, hogy a vásárlók mellett a leendő Marketplace kereskedőpartnerek számára is minél láthatóbbá, vonzóbbá tegyem a márkát.”
A pandémia visszaszorulása óta az eMAG-nál egyfajta átrendeződés zajlik a vállalat saját, illetve Marketplace kereskedőpartnereinek forgalmában, amely egyre nagyobb szeletet hasít ki az összforgalomból. A cég közleménye szerint jelenleg már hétmillió felett van az eMAG.hu-ról megrendelhető termékek száma, a választék további növelése kapcsán a Marketplace platform szerepe felértékelődött az eMAG-csoporton belül.
„Tamás érkezése nagy örömmel tölt el, mert személyében méltó szakemberrel bővül az eMAG hazai menedzsmentje. Az elmúlt évek folyamatos építkezése, az eMAG easybox csomagautomata-hálózat országos kiépítése és a hamarosan elkészülő új, 117 ezer négyzetméteres logisztikai központunk együttesen komoly fegyvertényt jelentenek, erős kommunikációs jelenléttel pedig a vásárlók számára is érthető formában mesélhetjük el ezen jelentős fejlesztések előnyeit”
– kommentálta Lovas Tamás kinevezését Daniel Spiridon, az eMAG Magyarország ügyvezetője.
További hírek érhetők el a Media1.hu oldalon. Megtalálhat minket Facebookon is. A Media1 e-kereskedelem rovatát ITT találja.