Minden vállalatnak szüksége van olyan külső online és offline megjelenési formára, melynek kapcsán a vásárlók, ügyfelek azonnal be tudják azonosítani őket. Ez a megjelenési forma maga az arculat, mely különböző elemekből áll. Nagyon fontos, hogy az arculat átgondolt és megtervezett legyen, hiszen magát a brandet fogják róla felismerni.
Az arculattervezés a sikerhez vezető út első lépése!
A vállalkozás piacra lépésekor elengedhetetlen, hogy kialakítsuk a cég megjelenését, melynek alapja a teljes arculat kialakítása, de a honlap és a reklámanyagok, levélpapír és egyéb eszközök elkészítése is. Ehhez érdemes szakértők segítségét kérni. Az Advanityc Design Studio grafikai tervezést, kis- és nagyarculat-tervezést, továbbá webdesign készítést is vállal.
Gyakran előfordul még multinacionális cégek esetében is, hogy teljes arculatváltáson mennek keresztül, ezért, ha úgy érzed, hogy jelenlegi logód vagy színvilágod nem megfelelő, bátran kérd segítségüket, hogy válthass és bevezethesd új megjelenésedet a piacra!
A vállalkozás arculati elemei: a logó
A logó az egyik lényeges elem, amit mindenképpen bízz szakemberre. Elképzelhető, hogy remek tervekkel rendelkezel, és gondolatban már össze is raktad egyedi logódat, azonban ennek kivitelezése, pontos megformálása mindenképpen grafikus feladata. Mondd el neki elképzeléseidet és hagyd, hogy alkosson! A legjobb, ha olyan céget bízol meg, aki teljes egészében vállalja az arculatod megtervezését, így egy kézben lesz minden.
Az első konzultáció alkalmával beszéljétek át az ötleteidet, mondd el, hogy mit szeretnél, milyen színeket és formákat preferálsz. A grafikai tervezés során a szakember igyekszik a terveidnek megfelelő végeredményt készíteni. Többféle verziót fogsz kapni, mind színekben, mind betűtípusban, így el tudod dönteni, melyik áll hozzád a legközelebb.
További arculati elemek: az online megjelenés
Ha elkészült a logód és kijelöltétek a használni kívánt színeket és betűtípust, akkor az arculattervező cég ez alapján el fogja készíteni az online megjelenésed alapjait, vagyis a honlapodat, az e-mailjeid aláírását, a logód többféle formáját, például amit a levelek fejlécében használhatsz, illetve a fekete-fehér változatot is.
Szerkeszthettek hírlevél sablont, céges gépek háttérképét, céges bejelentkező képernyőt is, valójában bármit, amire igényed van.
Az offline megjelenés elemei
Ebbe a kategóriába tartoznak a céges levélpapírok, névjegykártyák, mappák, szórólapok, reklámanyagok, zászlók, roll-up-ok, a cégtábla, valamint minden más nyomdai és egyéb anyag, ami az egységes megjelenéshez szükséges.
A teljes arculat
Mindenképpen el kell készíteni a cég arculati kézikönyvét, mely szabályozza a céges megjelenés szabályait. Ez tartalmazza az alkalmazható színeket, betűtípusokat, a kommunikációs elemeket és mindent, amit a megjelenésről tudni kell.
A vállalat külső megjelenése nagyon fontos, hiszen az ügyfelek ez által tudják megkülönböztetni másoktól a céget. Ne feledd, arculatod mindig bízd megfelelő szakemberre, így biztos lehetsz a sikerben!
(x) hirdetői tartalom