A technológia és a térdizájn találkozását megtestesítő művészeti installációt vitt ki az LG a Foster + Partners nevű brit építészeti dizájncéggel közösen a milánói dizájnhétre.
Az először a 2019-es CES-en debütált, feltekerhető LG OLED TV igazi látványosság, amely újraértelmezi a televízió és a beltér kapcsolatát. A termék dizájnfilozófiája, hogy a kijelző csak akkor jelenik meg, amikor ténylegesen szükség van rá. Ez új szintre emeli az egységes enteriőr fogalmát, és a koncepció kitalálóinak megfogalmazása szerint lehetővé teszi, hogy megszabaduljunk a „falak uralmától”.
„A tér újraértelmezése” elnevezésű installáció a fény, a technológia és a dizájn határterületeinek ötvözésével háromdimenziós módon szemlélteti a belső tér új lehetőségeit egy olyan technológia bevonásával, amely egyetlen gombnyomásra vált alakot. A végtelen kontrasztot és természetes színvisszaadást kínáló OLED kijelzőtechnológiájával és a Dolby Atmos valósághű hangzásvilágával a feltekerhető televízió új fajta audiovizuális élményt kínál a nézőknek.
A kiállítótér — amely egyben egy művészeti galériát és egy lakást is megtestesít — jól szemlélteti, hogy az LG futurisztikus televíziója hogyan alakítja át nagyképernyős házimozi-helyiséggé a nappalit bekapcsolt állapotban, majd ugyanez a készülék kikapcsolva hogyan válik kortárs művészeti alkotássá a szálcsiszolt alumínium házba rejtve. A fény, amely finoman átszűrődik az installáció ablakszerű kivágásain, azt szemlélteti, miként változtatja pozícióját a Nap és hogyan járja be a szobát a fénye, így érzékeltetve az idő múlását. Az installáció azt is szimbolizálja, hogyan alkalmazkodik az élet ritmusához a technológia: a fényes és hangos környezetben a televízió képernyője teljes valójában feltárul, ám újra eltűnik, amikor a fények elhalványulnak és a hangok is megfakulnak.
