A JOY magazin első digitális lapszáma a Marquard Mediától, Ördög Nórával a mozgó címlapon

Ördög Nóra a JOY első digitális címlapján a mellrákellenes hónapban

A mellrákellenes hónaphoz kapcsolódva a Marquard Media bemutatta a JOY első digitális magazinját. A mozgó címlappal megjelenő lapszám címlapján Ördög Nóra szerepel, akit férje, Nánási Pál fotózott. A Pink October kampányhoz csatlakozva a magazin célja, hogy felhívja a figyelmet a szűrővizsgálatok és az egészségtudatos életmód fontosságára, miközben különleges olvasói élményt kínál.
Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

A kiadványban exkluzív interjú Ördög Nórával „Nem akarok láthatatlanná válni” címmel, amelyben őszintén beszél karrierjéről, az anyaság és a munka egyensúlyáról, valamint a női egészség fontosságáról.

A digitális lapszám premierjét október 1-jére, a mellrákellenes világnapra időzítették. A magazin célja, hogy edukálja és inspirálja olvasóit, valamint hangsúlyozza a megelőzés, a szűrővizsgálatok és az egészségtudatos életmód jelentőségét.

A kiadvány egyúttal a Marquard Media digitális stratégiájának újabb mérföldköve is. A JOY nem pusztán a nyomtatott magazin digitális másolatát kínálja, hanem mozgó vizuális elemekkel, interaktív funkciókkal és személyre szabott hirdetési lehetőségekkel új élményt teremt.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a JOY első digitális kiadványát a Pink October kampány jegyében mutathatjuk be. Ezzel nemcsak új fejezetet nyitunk a márka történetében, hanem egy olyan ügy mellé is odaállunk, amely minden nő számára különösen fontos” – mondta el Vadász Emese, a JOY magazin főszerkesztője.

A kezdeményezést az Astratex is támogatja, amely kiemelten fontosnak tartja a nők egészségét és jólétét. „A jól megválasztott melltartó fontos része a mellekről való gondoskodásnak, ezért állunk a JOY digitális kiadványa mellé, amely a Pink October kampányon keresztül valódi értéket közvetít” – hangsúlyozta Janyík Bettina, az Astratex country menedzsere.

A digitális JOY célja, hogy erősítse a közösségi összetartozást és példát mutasson a társadalmi felelősségvállalásban. Ide kattintva belekukkanthatnak a kiadványba.

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.
Boríŧó: A JOY magazin első digitális lapszáma a Marquard Mediától, Ördög Nórával a mozgó címlapon

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások