Krémmánia

Nemzetközi piacra lép a Krémmánia

A Central Médiacsoport online szépségápolási platformja, a Krémmánia nemzetközi terjeszkedésbe fogott. Ennek részeként Csehországban és Szlovákiában is elindítja a helyi piacra szabott változatát, amely a Glow and Know néven debütál. Az aktuális kozmetikai trendek, termékek és vélemények után érdeklődők így egy-egy új platformmal lesznek gazdagabbak.
Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

A Central Médiacsoport közölte: célja, hogy a Csehországban és Szlovákiában élő, szépségápolás iránt érdeklődők számára megbízható, naprakész és hiteles forrást nyújtson a kozmetikai termékekről, ugyanúgy, ahogy Magyarországon is teszi. A két piacon a Krémmánia stratégiai partnere a Refresher SK lesz, amely kulcsszerepet vállal az oldal működtetésében és napi feladatainak ellátásában. A Refresher SK tapasztalata és lokális piaci ismerete garantálja, hogy az oldal a helyi felhasználók igényeire szabottan működjön, és friss információkkal lássa el látogatóit – áll a médiavállalat a Media1-nek szerdán küldött közleményében.

„Tizenöt évnyi tapasztalat áll mögöttünk a szépségápolás terén, amellyel számtalan olvasónak tudtunk segíteni. Fontos számunkra, hogy ezt folytassuk, és a Krémmániánál felhalmozott tudást egy új terepen, külföldön is kamatoztatni tudjuk” – mondta Pácsonyi Daniella, a Central Médiacsoport kreatív és kommunikációs igazgatója, aki szerint a márka nem is lehetne jobb kezekben az új piacokon, mint a Refresher SK irányítása alatt.

„A Central Médiacsoporttal közösen indítottuk el a Glow & Know-t Szlovákiában és a Cseh Köztársaságban, kihasználva összehangolt szakértelmünket és egymást kiegészítő erősségeinket. A szépségápolási tartalmak létrehozásában és sikeres rendezvények szervezésében szerzett tapasztalataink azt mutatták, hogy ezeken a piacokon a közönség erős érdeklődést és elkötelezettséget mutat a szépségápolási szegmens iránt. Ezt tovább erősíti a hirdetők, márkák és partnerek kiterjedt hálózata. A Central szépségápolási termékek gazdag adatbázisával és robusztus digitális platformjával járul hozzá, így ez az együttműködés közös képességeink zökkenőmentes ötvözetét jelenti”

– nyilatkozta Boros Gábor, a Refresher S. A. vezetője.

A nemzetközi platform célcsoportja és stratégiája megegyezik a magyarországi Krémmániáéval: a felhasználók számára elérhetővé teszik a termékinformációkat, véleményeket, valamint a kozmetikai piac aktuális trendjeit, mindezt a helyi igények figyelembevételével. Az együttműködés során a Krémmánia és a Refresher között a tapasztalatok folyamatos megosztása valósul meg annak érdekében, hogy a látogatók minden országban a legmagasabb szintű szolgáltatást kapják.

Az oldal hivatalos indulása 2025 első negyedévére várható. Az előkészületek jelenleg zajlanak, beleértve az operációs rendszer felállítását és az infrastruktúra kiépítését.

Az új nemzetközi projektek üzleti oldaláért Pácsonyi Daniella a felelős. A Central Médiacsoport novembertől az ő vezetésével alakította meg a New Business divízióját, amely az új értékesítési modellekre épülő termékek és a nemzetközi piacon szereplő márkák fejlesztéséért is felel mint például a Refresher a Krémmánia vagy, a kiadó produkciós ügynöksége a Central Content.

A Refresher.sk életmód- és hírportál, több mint 3 millió egyedi felhasználóval rendelkezik Szlovákiában és Csehországban. Az eredetileg Boros Gábor és Vajda Filip által alapított érettségi projekt a 2011-es indulása óta a fiatalokat (18-30 éves) célozza meg – a modern generáció hangját képviseli. Az életmód tartalmak mellett a szerkesztőség egyre inkább a hírekre, a politikára és a kihívást jelentő témájú cikkekre koncentrál. Szlovákiában a Refresher a natív hirdetések egyik úttörője, amely a cég bevételének nagy részét adja.

A Central Médiacsoporthoz tartozik a Krémmánián kívül a Nők Lapja, a National Geographic, az nlc, a Marie Claire, a 24.hu, a Nosalty, a Vezess, a Gyerekszoba és a Házipatika, valamint az elsősorban a millenniumi és a Z generációt megcélzó Refresher is. A 14 nyomtatott magazinnal, több mint 20 különkiadással és könyvmagazinnal, valamint 19 online kiadvánnyal a Central havonta 6 millió olvasót ér el.

Díjat kapott a Magyar Orvosi Kamarától a 24.hu újságírója

Életműdíjat kapott Vitray Tamás

Távozik Szigeti Péter, a 24.hu lapigazgatója a Central Médiacsoporttól, amelyet jelentősen átszerveznek

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Legyen jól tájékozott, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások