Sweet.TV

Bővül az RTL Connected TV portfóliója, behúzták a Sweet.tv-t

Jövő januártól az RTL Saleshouse végzi majd a Sweet.tv streamingplatform hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon.

Az RTL Magyarország már november elején a Big Picture konferencián bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház Connected TV (CTV) portfóliója és a Sweet.tv felületeivel már januártól elérhető lesz.

A médiavállalat hétfő esti közleményében azt írja, hogy a Sweet.tv több mint 130 ezer magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2,3 millió CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket mint az Xbox, Android és iOS.

A Sweet.tv prémium hirdetési lehetőséget kínál a hirdetők számára, több mint 130 népszerű televíziós csatorna és a legnagyobb stúdiók (Disney, Universal, Paramount, Sony) legnépszerűbb tartalmaival.

A Sweet.tv FAST channel szolgáltatást is biztosít az előfizetőik számára. A FAST TV (Free Ad-Supported Streaming TV) olyan internetalapú lineáris televíziós csatornát jelent, amely non-stop tartalomfolyamot biztosít, hasonlóan a hagyományos lineáris csatornákhoz. Különlegessége, hogy hatékonyan ötvözi a klasszikus televíziós élményt a digitális hirdetési lehetőségekkel, például a célzott reklámokkal és rugalmasan illeszkedik a felhasználók médiafogyasztási szokásaihoz.

A Sweet.tv FAST közönségének több mint 70 százaléka nagy képernyőkön (CTV) éri el a tartalmakat, ami alacsony reklámzajszintet és rendkívül jól mérhető kampányteljesítményt biztosít a hirdetők számára.

A Sweet.Tv FAST csatornái magyar nyelven kínálnak szórakoztató tartalmakat az előfizetők számára, az akciófilmtől, a vígjátékokon át a gyermekcsatornákig. A dinamikus növekedést  és a nagyképernyős tartalomfogyasztást elősegíti, hogy egyedülálló fejlesztésként Magyarország a Samsung 2024-es smart TV irányítóin már külön Sweet.tv brandingelt gomb is helyet kapott.

„Nagy öröm számunkra, hogy Magyarországon kizárólagos partnerei lehetünk a Sweet.tv-nek, ennek a rendkívül dinamikusan növekvő piaci szereplőnek. A Connected TV csomagunk most egy új, értékes taggal bővül, ami tovább erősíti a hirdetőink számára kínált prémium lehetőségeket. Exkluzív nemzetközi tartalmakat és a legnépszerűbb hollywoodi kasszasikereket hozzuk el a hirdetőink számára. A Sweet.tv-nek is köszönhetően a digitális hirdetések precizitását hozzuk el a tévéképernyőre, miközben megőrizzük azt a különleges figyelmet és érzelmi hatást, amit csak a televízió tud nyújtani” – mondta Demeter Zsófia, az RTL Saleshouse AD sales igazgatója a megállapodás kapcsán.

Mykhailo Khyzhniak, a Sweet.tv ügyvezetője szintén hangsúlyozta az együttműködés jelentőségét:

„Büszkeséggel tölt el, hogy Magyarországon elértünk egy olyan magas számú FAST felhasználói bázist, hogy új szintre emelhetjük szolgáltatásunkat és elkezdhetjük értékesíteni hirdetési felületeinket. A Sweet.tv számára fontos volt, hogy olyan saleshouse partnert találjunk, amelynek hirdetési csomagja összhangban van üzleti céljainkkal. Az RTL Saleshouse-szal közösen kívánjuk kiaknázni a Connected TV hirdetésekben rejlő hatalmas potenciált. Prémium tartalmaink mellé, prémium hirdetési környezetet biztosítunk a Partnerek számára.”

Az RTL Saleshouse és a Sweet.tv együttműködése új szintre emeli a Connected TV piacán elérhető prémium hirdetési megoldásokat, tovább erősítve mindkét fél pozícióját a magyar médiapiac élvonalában – olvasható a közleményben.

Vladimir Arandjelovic: „Meglovagoljuk a Magyarországon is kibontakozó Connected TV hullámot” – exkluzív interjú a Media eXperience+ Hungary ügyvezető igazgatójával

Reklámokért olcsóbban – érkezik az RTL+ új, reklámokat is tartalmazó verziója

Újabb streamingszolgáltató érhető el magyar nyelven

A HVG vezérigazgatója is beszáll a Cápák közöttbe

Fort Boyard – Az erőd: Szünetre küldi az RTL, majd hamarosan napi műsorként pörgetik ki a megmaradt részeket

Vidus Gabriella vezérigazgató 100 milliós privát bizniszeihez az RTL által fizetett ügyvédi iroda munkatársát vette igénybe

Bejelentette az RTL A mi kis falunk új évadának premierjét és megmutatta az előzetest

Barátok közt különkiadással jelentkezik a Nyerő Páros – íme az előzetes

Nem cáfolja a Miniszterelnöki Kabinetiroda az RTL-vezér és Rogán kabinetfőnöke közti találkozókat

Elutasította az RTL keresetét a Médiatanács ellen a Fővárosi Törvényszék

Megvette az Árulók magyar változatának első évadát a Bell Media

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.
Borító: Sweet.TV

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások