Balásy Gyula

Nem Balásy Gyula cégei nyerték az Integritás Hatóság kommunikációs közbeszerzéseit

A korrupcióellenes harc fontosságáról szóló kommunikációs feladatokra keresett szakembereket a hatóság, 1,1 milliárd forint volt a tét. A Rogán Antalhoz köthető Balásy Gyula is elindult, de ezúttal hoppon maradt.
Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

Eredményesen zárult az a közbeszerzés, amelyben kommunikációs tevékenységéhez keresett partnereket az Integritás Hatóság a következő két évre – tájékoztatta a Media1.hu-t kedden Mehlhoffer Tamás, a hatóság kommunikációs vezetője.

Mint másfél hónapja beszámoltunk róla, a három részből álló, tárgyalásos eljárásban a Rogán Antaltól már több száz milliárdnyi megbízást kapó Balásy Gyula médiacégei, a New Land Media és a Lounge Group is közel voltak a lehetőséghez, ugyanis túljutottak a tender első fordulóján. Lapunknak már a kiválasztási folyamat első köre után nyilatkozott az Integritás Hatóság kommunikációs vezetője, hangsúlyozva, hogy az első körben csupán a tenderen való részvétel feltételeit vizsgálták meg, tehát egyáltalán nem biztos, hogy Balásy cégei nyernek. Végül igaza is lett.

Balásyék pályázata tartalmilag kevesebbnek bizonyult, hiába vágtak alá két tétel esetében a többi ajánlatnak.

1,1 milliárd forint volt a tét

A közbeszerzés eredményeképpen az Integritás Hatóság számára a pr-szolgáltatásokat az Uniomedia Zrt. nyújtja majd a jövőben, az online és offline médiamenedzsment, médiavásárlás feladatait a Wavemaker Hungary Kft. – Media Vision Advertising Kft.– Redboxcom Kft. konzorciuma, a kreatív tervezési és gyártási feladatokat pedig a Super11 Creative Zrt. nyerte el.

A közbeszerzés összértéke 24 hónapra 1,13 milliárd forint, amelynek 70%-át köteles lehívni a hatóság. A honlapjukon is szereplő bejelentés úgy fogalmaz:

„az árverseny mellett fontos szempontként figyelembe vett szakmai minőséget szakértő zsűri bírálta el”.

Ma derült ki az is, hogy az állami Diákhitel Zrt. ismét Balásy Gyula cégeivel kötött szerződést. Mint arról korábban beszámoltunk, a Balásy Gyula nevével fémjelzett, kormánypropagandát terjesztő New Land Media 10 milliárdos osztalékot fizet.

„Meghekkelt” közbeszerzés: Jogi útra terelte a New Land Media ügyét az Integritás Hatóság – interjú Biró Ferenc Pállal, az IH elnökével

A Diákhitel Központ megint Balásy Gyula cégeivel kötött szerződést

Balásy Gyula közel 10 milliárdos osztalékot vesz ki a kormánypropagandát készítő New Land Mediából

Cenzúra után öncenzúra a Marketing&Mediánál: Balásy Gyulát ismét kihagyták a legbefolyásosabb médiások toplistájáról

 

Nem biztos, hogy Balásy Gyula cégei nyerik a korrupció elleni kommunikációs tendert – Az Integritás Hatóság kommunikációs vezetőjét kérdeztük

 

Rogán Antal megtörte a hallgatást, de nagyjából mindent tagadott és kijelentette, soha többet nem ad interjút

Balásy Gyula cégei népszerűsíthetik a korrupció elleni küzdelmet

Négy eljárás is indult a 24.hu ellen a Rogán kabinetfőnökéről szóló cikkek miatt, egyik sem talált semmit

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.
Borító: Balásy Gyula, a New Land Media Kft. és a Lounge-csoport tulajdonos-cégvezetője

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások