A Madhouse futtatta az első reklámot a SkyShowTime streaming platformján

A Madhouse futtatta az első reklámot a SkyShowTime streaming platformján

Mindössze egy héttel azután, hogy a Paramount bejelentette a Skyshowtime hirdetéssel támogatott csomagját, a Madhouse csapata kapcsolatba lépett a céggel, hogy elsőnek jelenítsenek meg hirdetést (a Magyar Telekom számára) az így kialakult új felületen. (x)
Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

Az újszerű, digitális megoldásokra szakosodott Madhouse, akik többek között olyan felületeken jelentek meg először, vagy elsők között hirdetéssel mint a TikTok, Pinterest, Snapchat Lens, Twitch, vagy Vinted, ezúttal egy új területen, az Advanced TV / OTT (Over-The-Top) piacán voltak elsők.

Az első hirdető a Magyar Telekom volt, aki a Marsra magyar! című áldokumentum-szitkom pre-roll hirdetését futtatta.

A SkyShowTime volt az első streaming szolgáltató, aki az összes országban, ahol jelen van, rendelkezésre bocsátotta a hirdetéssel támogatott csomagját. A szolgáltató globális hirdetési értékesítését a Paramount Advertising látja el, egy nemrég bejelentett exkluzív együttműködés keretében.

„Mindig izgalmas media-first megoldást összehozni, pláne ha az épp global-first. Örülök, hogy ebben a Telekom és a Wavemaker volt a partnerünk, akikkel nagyon gyorsan tető alá hoztuk a megjelenést. Külön köszönet a londoni Paramount csapatnak, akik mindenben segítették a közös munkát”

– mesélt a megjelenés hátteréről Balázs Orsolya, a Madhouse sales vezetője.

„A Telekomnál arra törekszünk, hogy a média eszközeinket folyamatosan fejlesszük, bővítsük. Az eszközeink tudatos használatával, pedig a média aktivitásaink váljanak mindig egy kicsit jobbá, okosabbá. Ebbe az ambíciónkba tökéletesen beleillett a SkyShowTime kínálta lehetőség. Ennek megvalósításához a Madhouse és a Wavemaker tökéletes partnerek voltak. Nem volt kétség az sem, hogy ehhez a kísérlethez a megfelelő téma a Marsra magyar! sorozatunk lesz. Kíváncsian várjuk az első eredményeket, adatokat”

– tette hozzá Barta Attila, a Telekom média vezetője.

„Az utóbbi időben szinte csak a CTV-ről, Advanced TV-ről, OTT-ről lehet hallani. Persze hirdetési lehetőség alig akadt. Aztán egyszer csak megjelent a hír a SkyShowTime hirdetéssel támogatott csomagjáról. Először azt hittem ez is egy szokásos globális dolog lesz, ami majd valamikor ideér. Aztán kiderült, hogy mi érhetünk oda elsőként”

– osztotta meg gondolatait Brindza Gábor, a Madhouse ügyvezetője.

Az új „Standard with Ads” csomagot a SkyShowtime összes, több mint 20 piacán vezette be, beleértve Albániát, Andorrát, Bosznia-Hercegovinát, Bulgáriát, Horvátországot, Csehországot, Dániát, Finnországot, Magyarországot, Koszovót, Montenegrót, Észak-Macedóniát, Norvégiát, Hollandiát, Lengyelországot, Portugáliát, Romániát, Szerbiát, Szlovákiát, Szlovéniát, Spanyolországot és Svédországot.

(x)

Borító: Az első megjelenés a SkyShowtime-on

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Legyen jól tájékozott, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások