tévé, távkapcsoló, TV

Újabb tévécsatorna szűnik meg

A Media1 információi szerint megszűnik a Comedy Central Family nevű televíziós csatorna.
Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

Portálunk úgy tudja, hogy a magyarországi műsorterjesztők (kábelszolgáltatók) már el is kezdték értesíteni ügyfeleiket arról, hogy kikerül a kínálatukból a Comedy Central Family nevű csatorna.

A változást azzal magyarázzák, hogy a médiaszolgáltatótól kapott tájékoztatás alapján 2024. július 6-án megszünteti azt. (A csatorna a Paramount Globalhoz tartozik.)

A 4iG Csoporthoz tartozó Vodafone a számlaleveleken a következőképp hívja fel ügyfelei figyelmét a változásra.

„Az ÁSZF és a Kiemelt Üzleti ÁSZF, 1. sz. Szolgáltatások leírása melléklet 1. sz. Csatornakiosztás függelékéből a Szolgáltató érdekkörén kívül eső ok miatt kivezetésre kerül a Comedy Central Family műsorcsatorna, mivel a médiaszolgáltató tájékoztatása alapján a műsorcsatorna 2024. július 6-án megszűnik.”

A Comedy Central Family a Comedy Central főleg a családi, humoros vígjátéksorozatokat sugárzó társcsatornája. A csatorna reklámidejét mostanáig az RTL Magyarország reklámértékesítő háza, az RTL Saleshouse értékesítette.

Arról egyelőre nincs információink, hogy a műsorterjesztők milyen másik csatornával pótolják majd a kínálatukból kikerülő csatornát.

Az idei év elején több másik tévécsatornának is búcsút kellett intenie a tévénézőknek – erről itt írtunk.

Csökken a tévénézésre fordított idő Európában és a világ számos országában, de a magyarok egyelőre kilógnak a sorból

Európában  csökkenő a tévénézésre fordított idő, de ez alól épp hazánk képez kivételt az NMHH által a napokban publikált kutatási adatok szerint. Magyarországon továbbra is extrém magas a tévézésre szánt idő.

Ugyanakkor az is hozzátartozik, hogy a magyar médiahatóság szerint eltűnt több mint 1 millió tévénéző Magyarországon az elmúlt évtizedekben.

Európában csökkent a tévénézésre fordított idő – egyedül a magyarok tartottak ki eddigi szokásaik mellett

Médiahatóság: eltűnt több mint egymillió tévénéző a készülékek elől – A HírTV és az ATV közönsége a legidősebb az NMHH kutatása szerint

 

Több hónap késéssel az RTL új csatornái is megjelentek a DIGI műholdas szolgáltatásában – az ATV Spirit is megérkezett

Nyilatkozatot adott ki az Euronews szerkesztősége a NER-es tulajdonossal kapcsolatos sajtóhírek miatt

Megint több millióra megbírságolta az RTL-t a Médiatanács – csekély büntetést kapott a Rádió 1

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.
Borító: Depositphotos.com / stock

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások