fbpx

csatornakiosztás

Az MTVA épülete Budapesten Fotó: Ladányi András, Media1

Szembement a Vodafone-UPC az MTVA kérésével a Duna World HD kapcsán, de mostanra megoldották

A kábelszolgáltató csak SD minőségűre lerontva továbbította az állami Duna World HD csatornát egyes előfizetőihez annak ellenére, hogy a médiatörvény szerint elvben köteles lett volna a magas minőségű változat ingyenes továbbítására, ráadásul előzőleg a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap is a csatorna HD-ban történő továbbítását kérte a kábelszolgáltatóktól. A Vodafone először azt közölte, képtelen betartani az MTVA HD-minőségű jeltovábbításra vonatkozó kérését, mostanra viszont mégis megoldotta.

Vlagyimir Putyin a Putyin-tévéként emlegetett Russia Today (RT) adásában

Putyin-tévé nélkül maradtak a Vodafone-UPC ügyfelei, de mi lesz helyette?

Az orosz propagandát terjesztő, sokak által Putyin-tévéként emlegetett Russia Today / RT tévécsatorna több éven át volt elérhető a nemrég a Vodafone által felvásárolt UPC Magyarország kínálatában, ám nemrég szép csendben eltűnt onnan, holott pár éve még az is felmerült, hogy magyar adása is lehetne. Az RT pótlásáról érdeklődött a Media1.