Az Atmedia bejelentette, hogy 25 százalékos tulajdonrészt szerzett a Horvátország piacvezető országos rádióját értékesítő Plug and Play nevű sales house-ban.
Azt az Atmedia már korábban jelezte, hogy külföldön kíván terjeszkedni, ennek érdekében már tett is korábban egyéb lépéseket.
A konkrét, most bejelentett horvátországi akvizícióról azt közölték, hogy a horvát piacra való belépés mindig is fontos szempont volt a kereskedőháznak, amely most meg is valósult. Az Atmedia horvátországi leányvállalata többlépcsős akvizíció részeként, első lépésként 25 százalékos részesedést vásárolt Horvátország vezető országos rádiója, az Otvoreni Radio reklámidejét értékesítő Plug and Play sales house-ban.

„Szakmai ismereteink és tapasztalataink segítségével meggyőződésünk, hogy egyre fontosabb piaci szereplővé válunk a horvát piacon, és reményeink szerint később, más platformok bevonásával, Horvátországban is meghatározó multimédiás szereplő lesz az Atmedia” – nyilatkozta Laczkó Endre az Atmedia portfólió és nemzetközi üzletfejlesztési igazgatója.
Az Atmediával és hátterével kapcsolatos korábbi írásaink itt találhatók. A Mészáros Lőrinc érdekeltségei közé tartozó sales house értékesíti Magyarországon például az MTVA, a TV2 Csoport, a Network4 Media Group, a Rádió 1, a HírTV, a Viasat Explore, a Cartoon Network, az Eurosport és több más televíziós, rádiós és online csatorna reklámfelületeit.
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.