A Project Agora és a Taboola (Nasdaq: TBLA) bemutatja a Maximize Conversions megoldását, amely a mesterséges intelligencia segítségével automatikusan optimalizálja a kampányok teljesítményét a konverziószerzések érdekében. A Project Agora a Taboola értékesítési partnere Magyarországon.
Ezzel az új AI technológiával a hirdetőknek többé nem kell előre meghatározniuk a kívánt kattintási árat, hanem a teljes médiaköltés és az elvárt konverzióra eső költség (CPA) meghatározásával a Taboola algoritmusa automatikusan úgy állítja be a CPC-t, hogy az a lehető legtöbb konverziót hozza.
Három hónapon belül a Taboola nemzetközi hirdetőinek több mint 50%-a már használta a Maximize Conversions-t, köztük olyan márkák mint a Hyundai, a Leica Camera, a Peugeot és az Opel. A licitálási stratégia megváltoztatásával több mint 110%-os konverziónövekedést tapasztaltak, miközben a CPA-t stabilan tartották. Sok hirdető akár 20%-os CPA csökkenést is elért. A konverziók növelése mellett a Maximize Conversions a kampányokat is hatékonyabbá teszi, felére csökkentve azt az időt, amely alatt a hirdetők elérik az optimális eredményt.
A Maximize Conversions meghatározott CPA céllal vagy anélkül is használható. Meghatározott CPA cél nélkül a Maximize Conversions a lehető legtöbb konverziót hozza a lehető legalacsonyabb költséggel, a napi hirdetési költségvetésen belül. Meghatározott CPA céllal együtt használva a lehető legtöbb konverziót hozza a hirdető által meghatározott elvárt konverzióra eső költségen belül.
„A Maximize Conversions-t a hirdetők szinte minden más megoldásunknál gyorsabban kezdték el napi szinten használni” – mondja Adam Singolda, a Taboola vezérigazgatója és alapítója. „Ez azért van, mert időt és energiát spórol meg nekik: automatizálja a CPC licitálást, biztos eredményeket szállít, és a felhasználók alapos megértésére képzett mesterséges intelligenciára támaszkodik.”
„A hirdetőknek nem kell többé a kattintási ár beállításával kísérletezni. Meghatározzák a céljaikat, és az AI elvégzi a munkát. A Taboola AI-ját több mint 9000 weboldalon böngésző 600 millió napi aktív felhasználótól származó kontextuális adatok alapján képezték ki, így biztosítva, hogy a Maximize Conversions-t használó hirdetők versenyelőnyt szerezzenek a vásárlóik hatékony elérésében” – tette hozzá Hajnalka Biro, a Project Agora médiaértékesítési vezetője.
(x)