Kenyhercz Kinga, a Central Médiacsoport új digitális női portfólióigazgatója 2024 márciusától

Új igazgatót nevezett ki a Central Médiacsoport a digitális női médiaportfóliójának élére

Új portfólióigazgató felel ezután az NLC-ért és a Marie Claire internetes portáljáért, valamint több más online női kiadvány működéséért.
Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

A Central Médiacsoport bejelentette, hogy kit nevez ki új portfólióigazgatónak a digitális női portfóliójának élére a cégnél zajló nagyszabású átalakítások részeként. Március elsejétől a kommunikációs területről érkező Kenyhercz Kinga fogja irányítani többek közt az NLC, a marieclarie.hu, a Házipatika, a Krémmánia, a Gyerekszoba és további online kiadványok működését.

Kenyhercz Kinga Pácsonyi Daniellát váltja a poszton, aki az idei évtől a médiavállalat újonnan létrehozott Kreatív és Kommunikációs Igazgatóságát vezeti.

Pácsonyi Daniella, a Central Médiacsoport digitális női portfóliójának lapigazgatója.
Pácsonyi Daniella, a Central Médiacsoport digitális női portfóliójának eddigi lapigazgatója. Fotó: Central Médiacsoport

Kenyhercz Kinga (borítóképünkön) az ACG Reklámügynökségnél az elmúlt 2 évben Regional PR Client Lead pozícióban a Velux Cégcsoport 14 országot lefedő ügynökségi struktúrájának kialakításán és működtetésén dolgozott. Az ügynökségnél 6,5 év alatt több díjnyertes hazai és nemzetközi kampányt is véghez vitt; specializációja a gazdasági és lifestyle kommunikáció. A többek közt FMCG és telekommunikációs területekkel foglalkozó szakember az elmúlt évtizedben olyan márkákkal foglalkozott mint a Tesco, a Vodafone, a UPC, az Újház, az EIT Health InnoStars, az Ökumenikus Segélyszervezet vagy a Zwack Unicum.

Bognár Bálint, a Central Médiacsoport digitális üzletágának igazgatója
Bognár Bálint, a Central Médiacsoport digitális üzletágának igazgatója. Fotó: Central

„Kinga személyében egy olyan, nemzetközi tapasztalattal bíró vezető érkezik hozzánk, aki egyaránt járatos a média és az ügynökségek világában. Erős márkák vezetését veszi át, a meglévő értékek megtartása mellett fontos feladata lesz, hogy a gyorsan változó digitális környezetben releváns termékeket építsen csapatával az olvasók és a hirdetők számára”

– nyilatkozta Bognár Bálint digitálisüzletág-igazgató.

„A sikeres pr-stratégiák kialakításában és a nemzetközi ügynökségi hálózat irányításában szerzett tapasztalataimra támaszkodva izgatottan várom, hogy új nézőpontommal erősítsem a digitális portfóliót. Azon dolgozom majd, hogy a portfólióba tartozó platformok továbbra is élénk közösségek legyenek, amelyek nemcsak felerősítik a nők történeteinek erejét, de a pozitív változások katalizátoraként is szolgálhatnak. Célom, hogy továbbra is hiteles és minőségi tartalommal támogassuk a 21. század kihívásaival szembenéző nőket, és ebben ne trendkövetők, hanem ezentúl is úttörők legyünk”

– mondta Kenyhercz Kinga, a Central Médiacsoport digitálisportfólió-igazgatója.

Hatalmas átszervezés indult a Central Médiacsoportnál

Új főszerkesztőt kapott a WMN

 

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.
Borító: Kenyhercz Kinga, a Central Médiacsoport új digitális női portfólióigazgatója 2024 márciusától

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások