A tavalyi év nagy streaminges sikere volt az HBO Max kínálatában A híd című reality: a statisztikák alapján az HBO Max teljes kínálatában sorozat kategóriában a 7. legnépszerűbb tartalom volt, megelőzve olyan népszerű tartalmakat is mint például A Fehér Lótusz vagy a Sárkányok háza – jelentette be Pinczés-Pressing Ádám, a Warner Bros. Discovery (Wbd) pr-menedzsere a médiavállalat évnyitó budapesti prezentációján. Ennél is fontosabb, hogy A híd az HBO Max indulása óta a legmagasabb nézettségi eredményt produkálta az Európa, Közel-Kelet és Afrika régió saját gyártású non scripted műsorai között a streamingplatformon.

A Wbd pr-menedzsere a prezentációban bejelentette, hogy a sikeren felbuzdulva a Wbd 18 magyarországi tévécsatornából álló portfóliójába tartozó Discovery lineáris tévécsatorna nézői is láthatják A híd valamennyi epizódját.
A híd tévépremierjére január 18-án, jövő héten csütörtökön 22 órai kezdettel kerül sor a Discovery képernyőjén. Ezt követően hetente lesznek láthatók a további részek, mindig csütörtökön, ugyanebben az időpontban – derült ki a prezentációból.
A híd című reality-ról itt érhetők el korábbi írásaink.
Az alkotóival, Rubin Kristóffal, Závorszky Annával és Dombóváry Kristóffal a gyártás kulisszatitkairól is beszélgettünk egy korábbi podcastunkban.
A híd kulisszatitkai: vendégünk volt Rubin Kristóf, Závorszky Anna és Dombóváry Kristóf
Idén is élőben lesz látható az Emmy-díjátadó gála, íme a tévéközvetítés menetrendje