Liptai Klaudia és Tápai Andi

Gyakorlatilag megbukott, ezért késő estére száműzik Liptai Claudia Viasat3-on futó reality-jét, a Szingli vagy svindlit

Annyira kevés nézője van A Szingli vagy svindli című reality-nek, hogy a Liptai Claudia vezette műsor indulása után nem sokkal összeomlott a Viasat3 főműsoridős nézettsége. A csatorna lépéskényszerbe került emiatt.

„A Szingli vagy svindli társkereső reality hétfőtől, október 16-tól új időpontban, minden hétköznap az esti film után lesz látható a VIASAT3-on . Hiszünk ebben a formátumban, ezért igyekszünk, hogy a legjobb helyet találjuk meg neki. Ahogy halad a műsor, egyre szövevényesebb a nyomozás, egyre hevesebbek a viták, és persze egyre mélyebb kapcsolatok alakulnak ki, amik szenvedélyes pillanatokat szülnek. Éppen ezért úgy érezzük, hogy a műsor egy későbbi sávban tud kibontakozni. Ezt támasztják alá a kutatási eredményeink is, amik egyértelműen megmutatják, hogy az új időpontban több néző tud majd becsatlakozni”

– ezt válaszolta a Viasat3 csatornát működtető Antenna Entertainment a SorozatWiki című oldalnak, mely azzal kapcsolatban kereste meg a tévés médiavállalatot, hogy A Szingli vagy svindli súlyos nézettségi gondjai miatt a jövő héttől a műsor az eddigi 20 órás főműsoridős kezdésről átkerül változó késő esti időpontokra és a továbbiakban csak

  • hétfőn 22:40-kor,
  • kedden 21:50-kor,
  • szerdán 22:00-kor,
  • csütörtökön 22:45-kor,
  • pénteken pedig 22:20-kor

kerül majd képernyőre. A produkció kísérőműsorai, az eddig a VIASAT3-on 21:30-kor látható Szingli vagy svindli – Kibeszélő és a mostanáig a VIASAT2-ön megjelenő Szingli vagy svindli – Filter nélkül, a reality fő adása után, éjjeli időpontban lesznek adásban.

Bedöntötte a Viasat3 nézettségét

A Szingli vagy svindli október 2-án debütált, miután Geszti Péter nagysikerű Adom a napom című műsorának első évada végéhez ért. Az új reality, melyet a horvát Dubrovnikban forgattak magyar szereplőkkel, Liptai Claudia műsorvezetésével és Tápai Andi főszereplésével, annak ellenére, hogy sokat remélt tőle a csatorna, a lap szerint már az első napján is rendkívül alacsony, 1 százalékot sem elérő közönségarányt produkált a kereskedelmileg kiemelten fontos 18-49-es korcsoportban. Néhány nap után aztán végképp bedőlt a műsor nézettsége és még ennél is alacsonyabb, mindössze 0,1-0,5 százalék közötti közönségarányt volt csupán képes felmutatni, és bedőlt miatta a Viasat3 főműsoridős nézettsége, amit előtte heteken át Geszti Péter műsorával még elég szépen feljavítottak.

A Viasat3 régóta készült már az új reality-re: éppen egy évvel ezelőtt a Big Picture televíziós konferencián jelentették be, hogy hamarosan Magyarországon is látható lesz a Ready to mingle / Make Love, Fake Love címmel is emlegetett reality formátum magyar adaptációja.

Új évadot kap Geszti Péter tévéműsora, az Adom a napom – hallgassa vissza a Media1 interjúját Geszti Péterrel!

A Médiatanács bejelentésére lépett fel a VIASAT3 egyik filmje miatt a holland médiahatóság

Még több hír érhető el a Media1.hu oldalon. Megtalálhat minket Facebookon is.

Borító: Liptai Klaudia műsorvezető és a VIASAT3 Szingli vagy svindli című műsorának főszereplője, Tápai Andi. Fotó: VIASAT3

 

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások