Az Index.hu-t és több más hazai portált tulajdonló Indamedia Csoport ma, hétfőn egy közleményben tudatta, hogy az aktuális trendekre és olvasói igényekre fókuszálva nagy hangsúlyt kíván fordítani a kiadványai tartalmi és formai megújítására, valamint minőségi, új termékek bevezetésére, és ennek érdekében olyan szakértőket vett fel, akik tapasztalataikkal ezeket a célokat érdemben támogatják.
A közlemény szerint május 15-én csatlakozott az Indamediához Márton Szabolcs, aki ezt megelőzően a Republic Group és a J. Walter Thompson kreatív igazgatójaként dolgozott, és pályafutása során számos piacvezető márka népszerűsítéséért felelt, miközben munkáját számos hazai és nemzetközi díjjal is elismerték.
Márton Szabolcs két stratégiai fontosságú pozíciót is betölt az Indamediánál. Egyrészt csoportszintű ügyfélélmény-igazgatóként (Customer Experience Director) az Indamedia új és megújuló termékeinek piaci pozicionálása, valamint a meglévő és a potenciális ügyfelek felé történő reprezentálása lesz a feladata. Mindezek mellett a cégcsoporthoz tartozó Dialogue Creatives kreatívigazgatójaként az ügynökség munkájának szakmai irányítását is átveszi.
„Közel 17 év reklámügynökségi lét után a tavalyi évben döntöttem el, hogy új utakra lépek, új kihívásokkal szeretnék szembenézni. Szerettem volna a kommunikáció más vetületeivel is megismerkedni, túllépni a hagyományos reklámügynökségi kereteken, innoválni és inspirálni, tanulni és tanítani. Hiszem, hogy bizonyos utak nem véletlenül keresztezik egymást, ezért volt egyértelmű, hogy a megkeresések közül az Indamedia elképzeléseire mondok igent. Egy hihetetlenül erős portfólióval és remek szakemberekkel vágunk bele egy csoportszintű megújulásba, aminek kapcsán eddig sosem látott megközelítéseket, innovatív termékeket és piacelső megoldásokat ígérhetek az olvasóknak és az ügyfeleinknek egyaránt. Mindenki készüljön, mert léptéket váltunk!” – nyilatkozta Márton Szabolcs.
Ziegler Gábor, az Indamedia Csoport vezérigazgatója, a médiacsoport társtulajdonosa hozzátette:
„A média világában akkor marad talpon egy kiadvány, ha képes gyorsan reagálni az aktuális olvasói igényekre. Eredményeink azt igazolják, hogy népszerű, több szegmensben piacvezető márkáink jól reagálnak ezekre a kihívásokra. A folyamatos fejlesztést erősítjük most egy tapasztalt, kreatív szakember bevonásával Szabolcs személyében”.
Pert nyert az Index ellen Bajnai Gordon, Szigetvári Viktor és a Datadat elsőfokon
Nem volt hajlandó közölni az Index Puzsér Róbert Bencsik Andrásról írt publicisztikáját
További hírek érhetők el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is.