A Publicis Groupe Hungary menedzsmentje.

Teljesen átalakítják a Publicis Groupe Hungary-t

Az egyik legnagyobb Magyarországon működő kreatív-, digitális- és médiaügynökség a Media1-hez eljuttatott közleménye szerint eddigi legsikeresebb évét zárta 2022-ben, erősítve a hazai, regionális és nemzetközi piacon betöltött szerepét, most mégis egy teljesen új vezetői struktúrára vált.

A folyamatos létszámbeli növekedés és a bővülő ügyfélportfólió hatására megújult szervezeti struktúrában folytatja működését a több mint 350 embert foglalkoztató Publicis Groupe Hungary és Sásdi Helga vezérigazgató munkáját egy kilenc tagú menedzsment erősíti a jövőben – olvasható a lapunknak megküldött közleményben.

A Leo Burnett, a Publicis, a Saatchi & Saatchi, a Starcom, a Zenith és a Performics ügynökségi márkákat egyesítő Publicis Groupe Hungary az elmúlt években folyamatos átalakuláson és bővülésen megy keresztül – fogalmaztak.

A szervezeti egységesítést követően, a COVID közepén költöztek be új belvárosi irodájukba és álltak át hibrid munkavégzésre, a tendergyőzelmeknek és új ügyfeleknek köszönhetően pedig 125 kollégát vettek fel az elmúlt egy évben. Ráadásul a nemzetközi sikereknek és a – Sásdi Helga által társvezetett – cseh, magyar és lengyel digitális szakértői központokat tömörítő Publicis Le Pont (amely a médiával foglalkozó ügynökségi márkákat leszámítva minden hazai csapatot magába foglal) indulásának köszönhetően egy egyre nemzetközibb csapat épül a budapesti irodában és jelenleg már több mint 35 különféle nemzetiségű kolléga vesz részt a munkában.

Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary vezérigazgatója, a Le Pont vezetője
Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary vezérigazgatója, a Le Pont vezetője

„Az elmúlt időszakban organikusan fejlődtünk oda, ahol most tartunk: egyre hatékonyabb az ügynökségi márkák közti együttműködés, ezáltal egyre erősebb a Publicis Groupe Hungary és a Publicis Le Pont márka is, a nemzetközi kooperációknak és az új ügyfeleknek köszönhetően folyamatos növekedésben vagyunk. Ahhoz, hogy egy ilyen ütemben bővülő és ekkora létszámú csapatot hatékonyan tudjunk működtetni, elengedhetetlen, hogy gyorsabb és hatékonyabb megoldásokat tudjunk adni. Ezt a rengeteg változást pedig szervezetileg és a működési struktúra átalakításával is le kellett követnünk”

– nyilatkozta Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary vezetője és a Publicis Le Pont társvezetője.

Az új menedzsment

Az új vezetői struktúrában Sásdi Helga vezérigazgató mellett az operatív, humán és pénzügyi területet Vincze Judit pénzügyi vezető és Komáromi Zsófia hr-vezető viszi, rajtuk kívül további hét menedzsmenttag felel a cég különböző üzleti, digitális és kreatív részlegeinek a működtetéséért. A több mint 20 fős digitális csapatot Dorota Szabilisty vezeti, Polgár Zsuzsához, Majosi Judy-hoz és Varga Gáborhoz tartozik az összes üzleti vonatkozású feladatkör és több mint 150 munkatárs vezetése, a 80 fős médiás csapat vezetője Horváth Rita, a 80 fős kreatív vonalat Eric Rainsberry és Farkas Vilmos irányítja.

„A meglévő és az új ügyfeleinknek, projektjeinknek hatására folyamatosan finomhangoljuk a szervezeti erőforrásokat. Az új felállás és az új feladatkörök még jobban erősítik az üzleti hatékonyságunkat, hiszen a különböző csapatok is eredményesebb és jobban átlátható struktúrában tudnak dolgozni. Nagyon büszke vagyok az új menedzsmentre, a legjobb kezekben vannak a különböző szakterületeink és a nálunk dolgozó tehetségek” – tette hozzá Sásdi Helga.

Wellbeing és munkáltatói értékígéret

A struktúraváltással párhuzamosan olyan szervezeti fejlesztések is reflektálnak a folyamatos bővülésre mint a munkavállalók mentális egészségével foglalkozó wellbeing program, valamint az EVP (munkáltatói értékígéret) folyamat eredményeinek gyakorlatba történő átültetése.

„Az új menezsment gerincét jelenleg olyan kollégák adják, akik hosszú évek óta nagyon fontos részei a fejlődésünknek, és mind a csapatokat, itt dolgozókat, mind a céget rendkívül jól ismerik. Az új felállásban a munkafolyamatok átláthatóbbak és sztenderdizáltabbak, ami a hatékonyságnövelés mellett olyan előnnyel is jár, hogy az új szervezeti struktúra sokkal egyértelműbben kijelöli majd a személyes fejlődési és karrierépítési utakat is”

– mondta el Komáromi Zsófia, a Publicis Groupe Hungary hr-vezetője.

Először került magyar szakember a világ egyik legrangosabb női reklámipari listájára

Közös céget alapított az RTL Magyarország két egykori szakembere

Lemondott a HírTV vezérigazgatója és a Karc FM-es pozíciójától is megválik

A HVG-hez igazol Szabó Zoltán, az RTL volt marketingigazgatója

Volt népszabadságos lett az Integritás Hatóság kommunikációs igazgatója

További hírek érhetők el a Media1-en. Követhet minket Facebookon is.

Borítókép: A Publicis Groupe Hungary menedzsmentje. Forrás: Publicis Groupe Hungary.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások