A fejlesztők a Media1-hez is eljuttatott közleménye szerint az Országos Bortúra koncepciója a közismert Országos Kéktúra analógiájára épít: a borkedvelő felhasználó a pincéknél kihelyezett QR-kódok segítségével „becsekkol” (bejelentkezik) a meglátogatott Országos Bortúra partnerborászatoktól, vagyis látogatásával „online pecséteket” gyűjt, amelyek így megjelennek a személyes bortúra naplójában. Ezt követően pedig értékelheti a megélt borélményeit, visszanézheti, mikor, milyen helyeken járt.
„Fontosnak tartjuk, hogy egy olyan aktív borélmény-közösséget hozzunk létre, amit az országjárás és a bor értő szeretete, a kulturált borfogyasztás kovácsol össze. Külön színfoltja az applikációnknak, hogy felületünkön a borkedvelők megoszthatják egymással tapasztalataikat, hiteles értékeléseket adhatnak a pincékről és a kipróbált programjaikról. Az a tapasztalatunk, hogy az utazni vágyók egyre inkább a minőségi programkínálatot keresik, egyre többen nyitottak az új borkalandok megélésére szerte az országban. Egy borprogram vagy borhétvége nem csak a borfogyasztásról, hanem a kikapcsolódásról, a természet szeretetéről, új ismeretek szerzéséről és nem utolsó sorban a közösen megélt élményekről is szól”
– nyilatkozta Bencze Szonja marketingvezető.

Az alkalmazás letölthető az App Store-ból és a Google Play áruházból. További részletek az applikáció honlapján ismerhetők meg.
Nemrég egy okosbor is megjelent a piacon, erről itt írtunk.
Itt van Magyarország első okosbora – Vujity Tvrtko kisfilmje jár hozzá
Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!