fbpx
fogyókúra

Tökéletes alak a strandszezonra? Lehetséges! (x)

Nem minden esetben a gyors fogyás a legjobb módja a testsúlycsökkentésnek, ha tartós eredmény a cél. Ugyanis a divatdiéták alatt vesztett kilókat a szervezet többnyire visszaköveteli. Hogyan lehet mégis gyorsan fogyni egészségesen? Cikkünkből kiderül.

A divatdiétákat azért érdemes kerülni, mert az esetek többségében tápanyaghiányt eredményeznek. Ez pedig hozzájárul az immunrendszer gyengüléséhez, illetve az elvesztett kilók a diétát követően visszatérnek. Sőt, sokszor plusz pár kiló is érkezik ráadásként, szóval a divatdiétákat érdemes elkerülni, hogy ne alakuljon ki a jojó effektus.

 

Érdemes inkább a szálkásításra helyezni a hangsúlyt

Nem mindegy, hogy a súlyvesztés milyen formában történik. Azzal fontos tisztában lenni, hogy a zsírszövet könnyebb, mint az izomszövet. Mivel az utóbbi energiaigényes, az emberi szervezet először ettől próbál megszabadulni. Szóval a diéta során először az izomszövet mennyisége csökken, mely valóban súlyvesztést eredményez, de ezzel egyidőben csökken a feszesség és a tónusosság is.

A fogyás helyett tehát érdemes inkább a szálkásításra helyezni a hangsúlyt, hiszen ebben az esetben a zsírtömeg csökken, és az izomtömeg megmarad. Látványos lesz a változás, de nem a mérlegen, hanem a tükörben. Mi kell a szálkásításhoz? Megfelelő életmód, mely tartalmaz ideális tápanyag-összetételt és megfelelő edzést. Továbbá a folyamat elősegíthető a természetes összetevőket tartalmazó GENIX fogyókúrás étrend-kiegészítő alkalmazásával.

 

Érdemes hetente legalább három erősítő és három aerob edzést beiktatni

Első lépésként az étkezésre kell kiemelt figyelmet fordítani. El kell hagyni az egyszerű szénhidrátot, cukrot és lisztet tartalmazó ételeket. Előnyben kell részesíteni a rostban gazdag és alacsony kalóriatartalommal rendelkező szénhidrátforrásokat. Továbbá meg kell növelni a fehérjebevitelt annak érdekében, hogy megmaradjon az izomtömeg.

Érdemes zöldfűszereket használni, és kiemelt figyelmet fordítani a folyadékbevitelre. Szükséges naponta legalább 3 liter vizet fogyasztani. Fontos a mozgás is, hiszen támogatja az anyagcserét és segíti a zsírégetést. Hetente legalább három erősítő és három aerob edzést be kell iktatni.

 

A fogyáshoz tudatosan kell hozzáállni

Mindenképpen oda kell figyelni a vitaminok és ásványi anyagok pótlására. Érdemes szedni B-vitamint, mely az anyagcsere működését segíti. Továbbá kalciumot, mely hozzájárul az egészséges csontozathoz és a megfelelő izomműködéshez. A vasról sem szabad megfeledkezni, hiszen segíti az oxigénszállítást a vérben.

Ahogy már korábban említettük, fogyókúrás étrend-kiegészítő alkalmazásával is támogatható a testsúlycsökkentés folyamata. A fogyáshoz tudatosan kell hozzáállni, be kell tartani minden tanácsot, ha tartós eredmény a cél. Az étrend és az edzésterv összeállításához bátran lehet szakember segítségét kérni.

(x) hirdetői tartalom

Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások