Mint arról korábban mi is beszámoltunk, legutóbb a Media1 hétfői podcastjában, nevet vált a Telenor Magyarország, összefüggésben a korábban már lezárult tulajdonosváltásával. A tulajdonosváltás után még volt egy átmeneti idő, amíg a régi márkanevet megtartották. Ezt követően több márkanevet is megvizsgáltak, így a Laa. nevet is, de végül a Yettel. lett a név.
Ezt néhány perccel ezelőtt budapesti sajtótájékoztatón jelentették be, de órákkal előtte már kiszivárgott a név a HWSW portálon.
Az új nevet március elején kezdik majd el használni.
A PPF Csoport Bulgária, Szerbia és Magyarország területén is bevezeti az új nevet március elsejétől. Megmaradnak a régi elérhetőségek, nem változnak a tarifák sem – hangsúlyozták a sajtótájékoztatón.
A Yettel. nevet nagy kampánnyal kezdik majd el ismertté tenni, ami arra épül majd, hogy valami új érkezik. A kampány főbb üzenete: Ez nem búcsú, hanem egy új kezdet.

A Media1 megkérdezte a sajtótájékoztatón, hogy mekkora összeget fordítanak a márkaváltásra, de Mészáros Attila, a Telenor vállalati kommunikációs igazgatója azt mondta, erre még hozzávetőlegesen sem válaszolhat.
A cég, a Telenor Magyarország Zrt. teljes neve egyébként Yettel Magyarország Zrt. lesz.
Hosszú távra terveznek az új márkával
Marek Slacik, a TMT CEE, PPF Telecom Group ügyvezető igazgatója elmondta:
„Üzleti stratégiánk három fő célkitűzésre összpontosít. Először is szeretnénk ügyfeleinknek a legjobb szolgáltatási élményt nyújtani. Célunk továbbá a legkorszerűbb távközlési hálózatok üzemeltetése, valamint a legmagasabb szintű vállalati hatékonyság és eredményesség elérése. Az erős márka kulcsfontosságú az elképzeléseink megvalósításához. Ma új fejezetet kezdünk a PPF Telecom Csoport portfóliójának három piacán, építve a nagyon sikeres Telenor márka alatt kialakított szilárd piaci pozícióra. További törekvésünk, hogy még nagyobb összhangot teremtsünk ügyfeleinkkel, további hozzáadott értéket nyújtva az új Yettel márkán keresztül.”
Peter Gazik, a Telenor Magyarország vezérigazgatója hozzátette: „A PPF Csoport régiónk hosszú távú befektetője. A saját, Yettel márka bevezetése is erre bizonyíték, miközben a helyi vállalatok stratégiai fókusza változatlan marad: a helyi piacok növekedése és fejlesztése, hozzájárulás a helyi társadalom és gazdaság fejlődéséhez azáltal, hogy magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtunk folyamatosan fejlődő, világszínvonalú hálózatunkon”
Bár a cégnevet csak március elsején cserélik le hivatalosan, a Yettel márka bevezetése már a mai nappal, 2022. január 27-én elkezdődik például azzal, hogy az új márkáról és a márkaváltás hátteréről szóló új aloldalt élesítettek a http://telenor.hu/yettel címen.
Olvasóink figyelmébe ajánljuk a Media1 podcast legutóbbi epizódját, amelyben a hazai távközlési piac változásairól, így a Telenor márkaváltásáról is beszélgettünk vendégünkkel, Koi Tamással, a HWSW munkatársával.
További hírek érhetők el a Media1.hu oldalon. Csatlakozhat hozzánk Facebookon is!