Az Ügyvédmarketing címmel induló podcastsorozatot elsősorban ügyvédek és fiatal jogászok számára készíti a jogi kommunikációval foglalkozó Pro/Lawyer Consulting – adták hírül a Media1-hez eljuttatott közleményükben.
Sokan még mindig úgy gondolják, hogy az ügyvédek nem élhetnek a marketingkommunikáció eszközeivel, ez azonban több mint egy évtizede nem így van – fogalmaztak a közleményben. Néhány megkötéstől eltekintve szinte minden megoldás a jogi piac rendelkezésére áll, mégis nagyon kevesen élnek a lehetőséggel. Az ügyvédi reklámokra vonatkozó magyar szabályozás sajátosságai megosztják a az ügyvédeket, mivel láthatóak olyan országok – például az Egyesült Államok – szabályozási modellje és gyakorlata is, ahol az ügyvédekre teljes értékű piaci szereplőkként tekintenek – tették hozzá.
Az első két adás egy induló ügyvédi iroda branding és PR tevékenységét mutatja be, a második epizód pedig az amerikai és magyar ügyvédmarketing szabályozást hasonlítja össze, egy amerikai-magyar ügyvéd segítségével.
„Évek óta beszélgetünk az ügyfeleimmel arról, hogy a podcastoké a jövő – mostanra ez a jövő elérkezett. Egy korábbi kutatásból kiderült, hogy 800.000 magyar hallgat rendszeresen podcastot, az ügyvédi marketing pedig eléggé niche terület ahhoz, hogy ne legyen túl sok tartalom belőle. Remélem, a 12 ezer hazai ügyvéd és több ezer ügyvédjelölt és joghallgató számára érdekes lesz és rendszeresen követik az adásokat”
– mondta Bende Máté, a Pro/Lawyer Consulting tulajdonosa.
Az adások elérhetők az ugyvedmarketing.hu oldalon, illetve az összes nagyobb podcast platformon, mint például az Apple Podcast vagy a Spotify.
További híreket talál a Media1-en!