A Krskó Tibor üzletember tulajdonában lévő HGY Invest Kft. megvásárolta a TSU Rendezvényszervező Kft. üzletrészét – olvasható két társaság keddi, a Media1-hez eljuttatott közleményben.
A Puskás Réka alapító és Mérő László matematikus tulajdonában lévő, 2018-tól tudományos és üzleti előadásokat szervező társaság „stand-up” stílusú rendezvényein eddig összesen 18 ezer néző vett részt; web streaming, live streaming, illetve helyszíni formában megvalósuló, egyenként egy-másfél órás előadásaikon olyan előadók bukkantak már fel, mint Bojár Gábor üzletember, Kürti Sándor üzletember, Kemény Dénes vízilabda edző, Mérő László matematikus, Mihályi Péter közgazdász, Pogátsa Zoltán politológus, Unoka Zsolt pszichiáter, Gerendai Károly üzletember, Lang András üzletember, Nyáry Krisztián író, Szendi Gábor pszichológus, illetve – felvételről – a 2020-ban elhunyt Bogdán László polgármester és cigány polgárjogi aktivista.
„A TSU közönségének alapját a kezdetekben Mérő László volt diákjai tették ki. Ez a prémium előadói és hallgatói kör bővült ki az elmúlt években” – foglalta össze Puskás Réka, a társaság alapító-ügyvezetője. Online üzletágukat a koronavírus lezárások alatt fejlesztették fel. Szakmai befektető bevonása mellett pedig azért döntöttek, mert a növekedési ütem fenntartásához szükségessé vált az ismertség és az elérhetőség növelése. A tervekhez a HG Média Csoport, mint a közép-kelet-európai régió legnagyobb magántulajdonban lévő tartalommarketing-ügynöksége megfelelő partnernek bizonyult – fogalmaznak.

„Az egyik előadónk – Bojár Gábor – szavaival élve egy kisvállalkozás olyan mint egy kis farmotoros csónak, egy nagy cég pedig, mint egy tanker. Most összekötöttük a két járművet” – jellemezte az együttműködést az alapító, aki elsősorban marketing, értékesítési és innovációs területen számít az új tulajdonosok tapasztalataira.
A HG Média Csoport több mint 80 ügyfél számára készít tartalmat 8 nyelven. Kiadványai közé tartozik a a Hamu és Gyémánt életstílus, a Haszon és Haszon Agrár üzleti és a VinCE bormagazin nyomtatott és online felülete, valamint az iFaktor Agency influenszer ügynökség is. A két társaság közti szinergiák kihasználásával a Tudományos Standup tervei között az előadói paletta bővítése mellett a vállalati rendezvények piacára való belépés, fizetős podcast oldal indítása és a határon túli, magyar lakta területekre való belépés is szerepel.
További híreket talál a Media1-en!