fbpx
Az Axel Springer főbejárata Berlinben

Megnöveli női vezetőinek arányát az Axel Springer

Az Axel Springer elkötelezte magát amellett, hogy 2026-ra felsővezetői pozícióiban a nők aránya legalább 40 százalékos legyen.

A lépést a médiavállalat ügyvezetői testülete egy keddi, a befogadás és a sokszínűség témájában megtartott belső streaming eseményen jelentette be, majd a vállalat szerdán egy angol nyelvű közleményt is eljuttatott erről a Media1-nek.

A korábbi 30 százalékos cékitűzés 40-re növelésével a vállalat célja egyértelmű üzenetet küldeni, és megfordítani a nemek közötti egyensúly közelmúltbeli enyhe csökkenését.

Ugyanakkor az Axel Springer egységei is elkötelezték magukat amellett, hogy saját célokat tűzzenek ki a nagyobb nemi sokszínűség érdekében. A különböző feltételek és háttérkörülmények miatt ezek a céltartományok 30 és 50 százalék között mozognak.

Julian Deutz, a vállalat pénzügyi- és hr-osztályának vezetője céljaik kapcsán elmondta:

„Munkáltatóként csak akkor lehetünk sikeresek és vonzóak, ha az elérhető legjobb munkakörnyezetet teremtjük meg a sokszínűséghez, kiváltképp a vezetői pozíciókban. Ez az egyetlen módja annak, hogy megváltoztassuk a perspektívát, szélesítsük az új, kreatív megoldások látókörét, és megalapozzuk nagyobb és fenntartható üzleti sikereket. Hosszútávú célunk egyértelmű: azt szeretnénk, hogy az Axel Springer nemek közötti egyensúlya tükrözze a lakosságét. Kulturális változási folyamatunkban már volt néhány sikerünk; most ambiciózusabb célokat tűzünk ki, hogy még határozottabban léphessünk előre egy változatosabb csoport iránti elkötelezettségünkben.”

További híreket talál a Media1-en!

Borító: Axel Springer sajtószoba
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások