fbpx
RECnGO alkalmazás használat közben.

250 millió forintos befektetést kap a RECnGO, az élő közvetítéssel foglalkozó magyar startup

Az idén 2 éves startup egy olyan megoldást fejlesztett ki, amellyel az okoskészülékeit használva bárki egyszemélyes stúdióvá válhat.

A 250 millió forint tőkebefektetést az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures magvető programjából kapta meg a mobilos élő közvetítéses piacot innováló, magyar RECnGO – áll a Hiventures keddi közleményében.

Az alkalmazás segítségével bárki képes lehet arra, hogy egymagában levezényeljen egy akár 6 kamerás élő közvetítést is, mégpedig úgy, hogy okoskészülékeit, melyek ugyanazon a hálózaton üzemelnek, egy élő kameralánccá köti össze. A közvetítés lebonyolítójának elég a fő készülék előtt ülnie, és távolról képes lesz a többi készülék kameráinak nézeteit kiválasztani, és beszerkeszteni az élő streambe. Ezen túl akár előre bekészített vágóképeket vagy videó betéteket is használhat. Az élő közvetítések social media platformokra is streamelhetők, de az alkalmazás arra is lehetőséget ad, hogy a videós tartalom a készüléken tárolva később kerüljön felhasználásra.

A Hiventures most egy következő körös befektetéssel járul hozzá a csapat fejlődéséhez. Korábban az inkubációs programból közel 50 millió forintnyi tőkét, most pedig a magvető programból további 250 millió forintnyi tőkét folyósítottak számukra.

A vállalkozásba az ex-Ustreames Schwarz Gábor alapító társával, Szél Gergellyel együtt vágott bele, akivel már 2015 óta együtt dolgoznak.

Schwarz Gábor elmondta:

„A piacon nagy a verseny, hiszen a tartalomgyártás és főként a mobilos tartalomgyártás gőzerővel fejlődik. Ma már ez egy kikerülhetetlen terület, és ami még fontosabb, hogy lassan alapvető készség a videós anyagok készítése a fiatalok között. Egyes esetekben már elmondható az is, hogy egy tini vagy social influencer olyan videós anyagot képes készíteni, mint egy alacsony kommunikációs költségvetéssel működő cég”

A RECnGO jövőbeli céljairól a cég ügyvezetői teendőit ellátó Szél Gergely az alábbiakat fűzte hozzá:

„Még 2021-ben piacra dobjuk termékünk iOS verzióját, amivel újabb piacokat tudunk megcélozni. Jelenleg az USA és a UK piacok a leginkább érdekesek számunkra. Meglátásunk szerint ott az iOS verzió komoly előrelépést hoz majd magával. Tervezünk még további verzió frissítéseket, valamint izgalmas új funkciókat is. Kiemelt célunk a csapat bővítése, amivel nem csak a jelenlegi B2C célcsoportunk elérését tudjuk növelni, hanem tudunk nyitni B2B irányba is, hogy a vállalati ügyfeleink kiszolgálását is erősíthessük.”

További híreket talál a Media1-en!

Kiemelt fotó: RECnGO / Facebook
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások