Az olasz Campari a Tannico nevű online bor és egyéb szeszes ital webshopban lévő részesedését forgatja be a közös cégbe, és a törzstőke felét 25,6 millió euróért adja el az LVMH tulajdonában álló Moët Hennessy-nek. Az üzlethez még hatósági jóváhagyás szükséges – írja a Forbes.hu a Reuters beszámolója alapján.
„Az alkoholos italok e-kereskedelme egyébként is bővülőben volt, a világjárvány pedig csak felgyorsította ezt a tendenciát”
– mondta a Moët Hennessy vezérigazgatója, Philippe Schaus.
Az új vállalkozás főnöke a Tannico jelenlegi vezetője, Marco Magnocavallo lesz, aki megtartja kisebbségi részesedését a cégben.
A Tanniconak, amely nagyrészt a fogyasztóknak közvetlenül értékesít, többségi részesedése van a Ventealapropriete.com nevű, prémium borokat és egyéb alkoholtermékeket áruló francia e-kereskedelmi platformban, amellyel több mint 70 millió eurós forgalmuk volt tavaly.
Még több hír érhető el a Media1-en.