Hosszú, nehézségektől mentes munka után, mintegy egy év munkájával megújult az Azonnali – derül ki a lap írásából, ahol részletesen is bemutatták a megújulás folyamatát, valamint egy másik írásban azt is, hogy milyen más lapok dizájnjaiból inspirálódtak.
Az Azonnalinak azt a formáját, ami most látható, Bukovics Martin és Bakó Bea főszerkesztők álmodták meg, Vitárius Bence UX-designer tervezte és rajzolta, és a szombathelyi Design2Code fejlesztette le, az új logó pedig Papp Zsófia grafikus munkája. Szűcs Donát operatív vezetőként projektmenedzserként segítette a munkát, valamint Kelemen Imola, az Azonnali ügyvezetője noszogatta a munkatársakat és a fejlesztőket, ha épp arra volt szükség.
Az új dizájntól az Azonnali azt reméli, hogy azokat a képességeket, nézőpontokat, kérdéseket és válaszokat, amik az Azonnaliban eddig is megvoltak, most már rendesen, 21. századi köntösben tudják megmutatni.
A megújult layout újdonsága, hogy jobban szétválasztják a véleményeket a tényektől, szerzői aloldalak váltak elérhetővé, továbbá jobb lett a kereső és megjelentek rovatok is.
Az oldal elkészítésekor a Vox, a FAZ, a Slate, a Der Standard, a Jacobin, a Geschichte der Gegenwart,az Unherd internetes oldalai adták az inspirációt az Azonnalinak.
Egy másik médium is most újult meg, a Minimax gyerekcsatorna, erről itt írtunk.
További hírek találhatók a Media1-en!