A kiemelt vállalkozói történeteket ezentúl a magazin címlapját idéző, online megjelenő Napi címlappal teszik ki a forbes.hu oldalra. A Napi címlapon kívül új rovatokkal is bővült az oldal, így született Zöld, Interjú és Forbes Élő rovat is.
„Úgy érezzük, hogy a tartalmi kapcsolódásoknak (natív projekteknek, támogatói tartalmaknak, cikk- és rovattámogatásoknak) egyre nagyobb a jelentősége, ezért az új struktúrában nagyobb figyelmet kapnak a rovatok, és ezzel új hirdetési felületeket is létrehozunk”
– mondta el Kocsis Attila, a Forbes kiadóvezetője.
A Forbes.hu 2016 óta van jelen a piacon, a kezdetektől a nyomtatott magazintól független, önálló tartalommal. Az online megjelenő cikkek mennyisége és az elért olvasók száma azóta folyamatosan nő: közlésük szerint 2021. márciusban már közel heti 250 ezer egyedi látogatót ért el az oldal. A Forbes magyarországi kiadóvezetője jelezte azt is, hogy online fejlesztések idén is folytatódnak, a szerkesztőség létszámát több újságíróval bővítik – közölte a vállalat.
Épp ma írtuk meg azt is, hogy megújította az Indamedia a Napi.hu-t.
További hírek találhatók a Media1.hu-n!