Omar Jimenez, a CNN riporterének letartóztatása Minnesotában

Élőben közvetítette a CNN, amint letartóztatják a stábját Minnesotában

Egy olyan Minnesotában zajló demonstrációról próbált tudósítani a CNN stábja, ahol a rendőri túlkapások ellen zajlik, mostanra a békés jellegét elvesztő demonstráció.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Élő adásban vitték el a rendőrök Omar Jimenezt, a CNN tudósítóját és operatőr kollégáját, továbbá a stáb producerét, amint egy minnesotai demonstrációról közvetített az amerikai hátterű nemzetközi hírtelevízió – számol be a cnn.com, ahol videót is közzétettek a történtekről.

A videón jól látszik, illetve hallatszik, hogy a stáb tagjai egyértelműen igazolták magukat, hogy újságíróként vannak jelen és a CNN élő adását tudósítják, de ez nem különösebben foglalkoztatta a rendőröket, és megbilincselve elvitték először a tudósítót, majd a producert és az operatőrt is, akik próbálták megtudakolni, hogy miért teszik ezt velük.

Egy idő után a kamera a földre téve sugározta élőben az eseményeket.

Minnesotában a rendőri túlkapások ellen folyik demonstráció, ám a tüntetések mostanra káoszba torkollottak, miután a demonstráció elvesztette békés jellegét, és a tüntetők először elfoglalták, majd felgyújtották az egyik rendőrőrsöt.

A zavargások egy 46 éves fekete férfi halála miatt törtek ki.

Frissítés 14:31

Időközben Tim Walz, Minnesota kormányzója elnézést kért a CNN-től, az újságírókat pedig azóta elengedték.

További hírek találhatók a Media1-en.

Szóljon hozzá!

Orbán Viktor miniszterelnök (j) és Marjan Sarec szlovén kormányfő kezet fog a hivatalos tárgyalásuk után tartott sajtótájékoztatón Budapesten, a Karmelita kolostorban 2019. október 28-án.

Erősödnek Szlovéniában az Orbán Viktorhoz közeli, a TV2-t is tulajdonló nagyvállalkozóval kapcsolatos aggályok a Planet TV felvásárlása kapcsán, eközben csúszik az ügylet jóváhagyása

A legfrissebb hírek szerint a szlovén állami tulajdonban lévő Telekom Slovenije Felügyelőbizottságának tagjai nem hagyták jóvá csütörtökön azt a döntést, amelynek alapján a TV2 tulajdonosa veheti meg a Planet TV-t. A szlovén sajtóban eközben erősödőben vannak azok a hangok, hogy mit is akarnak Orbán Viktor köreibe tartozó személyek a szlovén médiával, illetve beszámolnak arról is, hogy Magyarországon állami hirdetésekkel tömték ki a veszteséges TV2-t.

A Magyar Parlament

A tiltakozás ellenére elfogadták a kata szigorítását: rosszul járnak az újságírók, a weblaptulajdonosok, a fuvarosok, az ügyvédek és sokan mások

A pénteken elfogadott jogszabályi rendelkezés alapján jövőre, ha egy katás vállalkozás egy év alatt 3 millió forintnál magasabb összegű bevételre tesz szert ugyanazon üzleti partnerétől, akkor azt extrém mértékű, 40 százalékos büntetőadóval sújtják a kata fix összegén felül. Megszűnik továbbá a kettős katázás lehetősége és sor más, a vállalkozók szempontjából rendkívül előnytelen változás is jön, miközben kivételezni fognak az állam beszállítóival. A változások nagyon kedvezőtlenül érintik a média szektort is.

Bodolai László, az Index.hu Zrt. elnöke, a Magyar Fejlődésért Alapítvány kuratóriumi elnöke

Az Index.hu Zrt. elnöke pontosítást kért a 444-től, és azt, hogy „ne működjön közre az Index szétverésében”

Bodolai László a 444-hez és a Media1-hez is eljuttatott jegyzőkönyvi részlettel igazolva látja, hogy szerinte nem igaz, amit tegnap a 444 írt az Index.hu Zrt. kapcsán. Az Index elnöke több kört is futott már a 444.hu-nál, először a szerzőnél, majd a főszerkesztőnél és a 444-et működtető Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatónál is, hogy pontosítsák az írást, illetve ahogy Bodolai fogalmazott, „ne működjön közre az Index szétverésében”. Bodolai azonban állítja: nem kapott választ. Ezt a 444 munkatársa is megerősítette a Media1 érdeklődésére, de azt is elmondta, miért.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!